AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #1 Del Skrevet 12. februar 2019 Jeg skulle på ultralyd dag 12 for å finne ut av når jeg skal sette eggløsningssprøyte men gynekologen hadde full timebok. Ba meg ta eggløsningstester og sette da eggeløsningssprøyte jeg har problemer med eggløsning så skjønner ikke hvordan skal jeg vente eller må skal jeg sette eggløsningssprøyte?? Har fått blinkende smiley på clear blue eggløsning digital test (andre sag idag) skal på ultralyd snart men er redd for å gå glipp av dette. Noen med erfaring?? plz hjelp Anonymkode: 002ba...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #2 Del Skrevet 12. februar 2019 Jeg fikk beskjed om å sette samme dag som positiv EL test. Anonymkode: 1c797...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #3 Del Skrevet 12. februar 2019 Kan du ikke ringe og høre? Du har fått svar i flere tråder her Anonymkode: 2df43...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #4 Del Skrevet 12. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk beskjed om å sette samme dag som positiv EL test. Anonymkode: 1c797...577 Hvilken test tok du? Anonymkode: 002ba...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå