kariannemor Skrevet 11. april 2005 #1 Skrevet 11. april 2005 Verken min bror eller svoger har særlig lyst til å være toastmastere i bryllupet.. er litt sjenerte typer begge to.. Men vi vil jo gjerne at det skal være en person som står oss nær som har denne jobben.. Så vi tenkte litt på brudgommens søster.. Er det rart med en kvinnelig toastmaster, eller er dette helt greit? Bare lurer jeg....
smilepia Skrevet 11. april 2005 #2 Skrevet 11. april 2005 Mener å huske at dette var oppe i en tråd tildligere også, men husker ikke hvilken... Uansett - hvorfor skulle det være rart med en kvinnelig toastmaster?? Vi skal ha en kvinne - min tante har tatt på seg oppgaven. Hun var vårt første valg, og jeg er sikker på at vi blir kjempefornøyd :-)
Vendelin Skrevet 11. april 2005 #3 Skrevet 11. april 2005 Hvorfor skulle ikke det være greitt? Jeg har sldri hørt noe om at det er noe rart iallefall. I så tilfelle er vi rare for søsteren min skal være toastmasteren vår
Dagoberta Skrevet 11. april 2005 #4 Skrevet 11. april 2005 Så lenge hun gjør en god jobb, vil det neppe være noen som reagerer på det. Det viktigste er jo at folk koser seg og har det gøy, og det har vel mer å gjøre med talentene til toastmasteren enn kjønnet
Cathie Skrevet 11. april 2005 #5 Skrevet 11. april 2005 Har vært i bryllup tidligere der det var en kvinnelig toastmaster, og tror ikke det var noen som tenkte noe over det... Hvis hun passer til det så bruk henne! Ikke noe å tenke over en gang!
tommeline Skrevet 11. april 2005 #6 Skrevet 11. april 2005 Hva er galt med en kvinnelig toastmaster?? Jeg skal være toastmaster i et bryllup til en venninne, og vi skal selv ha en venninne av meg som toastmaster. Det viktige er jo at personen er egnet til oppgaven og syns det er en morsom oppgave å få.
Gjest gjesta Skrevet 11. april 2005 #7 Skrevet 11. april 2005 Verken min bror eller svoger har særlig lyst til å være toastmastere i bryllupet.. er litt sjenerte typer begge to.. Men vi vil jo gjerne at det skal være en person som står oss nær som har denne jobben.. Så vi tenkte litt på brudgommens søster.. Er det rart med en kvinnelig toastmaster, eller er dette helt greit? Bare lurer jeg.... En av mine beste venninner er toastmaster. Hun er morsom og utadvendt
Gjest Ninakanin Skrevet 11. april 2005 #8 Skrevet 11. april 2005 jeg har vært toastmaster i et bryllup med hundre gjester
Snutus Skrevet 11. april 2005 #9 Skrevet 11. april 2005 En av mine beste venninner skal være toastmaster hos oss. Hun var et soleklart førstevalg.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 11. april 2005 #10 Skrevet 11. april 2005 Er det rart med en kvinnelig toastmaster, eller er dette helt greit? Greit for hvem? Jeg ser rett og slett ikke hva som er eller kan være problemet med en kvinnelig toastmaster.
Gjest Madam Felle Skrevet 11. april 2005 #11 Skrevet 11. april 2005 Finnes ikke rart, og vi skal ha en kvinnelig også
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #12 Skrevet 11. april 2005 Dette var et rart spørsmål. Når jeg tenker etter har flertallet av bryllupene jeg har vært i hatt kvinnelig toastmaster!
magnhild Skrevet 11. april 2005 #13 Skrevet 11. april 2005 vi skal ha kvinnelig toastmaster og vi tror det blir det beste valget uansett... Det kommer jo mer an på personen enn på kjønnet mener nå jeg...
Snutus Skrevet 11. april 2005 #14 Skrevet 11. april 2005 vi skal ha kvinnelig toastmaster og vi tror det blir det beste valget uansett... Det kommer jo mer an på personen enn på kjønnet mener nå jeg... :enig_animasjon:
Scaramouche Skrevet 11. april 2005 #16 Skrevet 11. april 2005 Vi skal ha en kvinnelig toastmaster, og det eneste bryllupet jeg har vært i hadde også en kvinnelig toastmaster. Er vel like vanlig begge deler.
TeddyToria Skrevet 11. april 2005 #17 Skrevet 11. april 2005 Langt derifra!!! Toastmasterens kjønn har da ingen betydning... Trodde det var like vanlig med kvinner som menn jeg!?? :klø: Jeg har i alle fall vært i brylluper med begge deler... Det avhenger jo bare av hvem som passer til rollen og som hver enkelt ønsker å ha, eller spør!
Gjest Xavia Skrevet 11. april 2005 #18 Skrevet 11. april 2005 Er det rart med en kvinnelig toastmaster, eller er dette helt greit? Bare lurer jeg.... Jeg ville ikke synes det var rart. Jeg har akkurat blitt spurt om å være toastmaster i noens bryllup. Det har ikk slått meg at det var rart.
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #19 Skrevet 11. april 2005 Spør henne du! :-) Det er ikke noe rart i det.... helt normalt! er likestilling her i landet vettu!
linky Skrevet 11. april 2005 #20 Skrevet 11. april 2005 Har hørt om mange som har hatt kvinnelig toastmaster i sitt bryllup, så det er bare å gå for det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå