AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #1 Skrevet 12. februar 2019 Er sykemeldt pga helsemessige årsaker, og innser mer og mer at jeg ikke kommer til å klare å komme fullt tilbake i denne jobben. Hva kan jeg gjøre videre nå da? Utredning og behandling er nå satt på vent pga svangerskap. Hvem kan hjelpe meg videre? Jeg vil jobbe. Men må ha en annen type jobb enn den jeg har nå og er utdannet til. Kan lege/nav hjelpe her? Eventuelt omskolering/kurs/ny jobb. Anonymkode: c9d48...a9e
Morpheus Skrevet 12. februar 2019 #2 Skrevet 12. februar 2019 (endret) Bare søk på andre jobber da vel? Eller søk på en skole hvis du bør omskolere deg. Dette fikser du fint på egenhånd. Endret 12. februar 2019 av Morpheus 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #3 Skrevet 12. februar 2019 7 minutter siden, Morpheus skrev: Bare søk på andre jobber da vel? Eller søk på en skole hvis du bør omskolere deg. Dette fikser du fint på egenhånd. Er ikke bare enkelt å få seg ny jobb sånn helt pludselig. Hvis du ikke klarer å svare på spørsmålene mine så kan du heller bare la vær. Du vet ikke hva som gjør at jeg ikke kan jobbe i den jobben jeg har nå. Anonymkode: c9d48...a9e 2
Morpheus Skrevet 12. februar 2019 #4 Skrevet 12. februar 2019 Nei det vet jeg ikke. Det var derfor jeg tenkte det var greit å begynne å søke på nye jobber. Så får du deg en ny jobb. 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #5 Skrevet 12. februar 2019 54 minutter siden, Morpheus skrev: Nei det vet jeg ikke. Det var derfor jeg tenkte det var greit å begynne å søke på nye jobber. Så får du deg en ny jobb. Har ikke relevant erfaring. Veldig lite ledige jobber. Anonymkode: c9d48...a9e
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #6 Skrevet 12. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er sykemeldt pga helsemessige årsaker, og innser mer og mer at jeg ikke kommer til å klare å komme fullt tilbake i denne jobben. Hva kan jeg gjøre videre nå da? Utredning og behandling er nå satt på vent pga svangerskap. Hvem kan hjelpe meg videre? Jeg vil jobbe. Men må ha en annen type jobb enn den jeg har nå og er utdannet til. Kan lege/nav hjelpe her? Eventuelt omskolering/kurs/ny jobb. Anonymkode: c9d48...a9e Hva ellers kan man bli sykemeldt for? Anonymkode: 12de9...dee 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #7 Skrevet 12. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva ellers kan man bli sykemeldt for? Anonymkode: 12de9...dee Ble kanskje litt feil formulert. Men jeg mente hvertfall at jeg kjenne selv at jeg er nødt til å bytte jobb for å klare å holde meg i jobb. Pga helsemessige årsaker. Anonymkode: c9d48...a9e 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #8 Skrevet 12. februar 2019 Da er det bare å søke på det som er ledig og som du tror passer deg, evt begynne på ny utdannelse når du er ferdig med permisjonen. Anonymkode: 71916...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå