Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #1 Skrevet 11. april 2005 Var innom H&M i dag. Der hadde de en pakke med "hjemmestriping" kosta kr 79 tror jeg. Fargene var bla vanila og cafe latte. Noen som har prøvd denne? Jeg har aldri stripet håret hjemme før, så jeg har egentlig ikke så veldig mye peilign på slikt. Noen som kan hjelpe meg? Evt hvilket produkt anbefaler dere??
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #2 Skrevet 11. april 2005 Jeg har brukt poly striping (blå pakker) mange ganger. Veldig fornøyd med det.
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #3 Skrevet 11. april 2005 takk for svar. Jeg har sett den du referer til. Kanskje jeg skal prøve denne. Den jeg skriver om i innlegget tror jeg er H&M sitt eget merke eller noe. Rød eske, med mange fine hårfarger(striper) på. Det så så innmari fint ut, og det er akkurat den fargen jeg vil ha.
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #4 Skrevet 11. april 2005 takk for svar. Jeg har sett den du referer til. Kanskje jeg skal prøve denne. Den jeg skriver om i innlegget tror jeg er H&M sitt eget merke eller noe. Rød eske' date=' med mange fine hårfarger(striper) på. Det så så innmari fint ut, og det er akkurat den fargen jeg vil ha.[/quote'] Den har jeg ikke prøvd, og kan dermed ikke uttale meg om.
Dru Skrevet 11. april 2005 #5 Skrevet 11. april 2005 Hvis det er H&M sitt eget merke, så anbefaler jeg det ikke. Håret mitt har tålt mye oppigjennom, men den fargen der tok fullstendig knekken på det, og det ble aldri det samme igjen.
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #6 Skrevet 11. april 2005 Åh, takk for at du informerte meg om det. Da skal jeg iallefall ikke kjøpe denne stripinga, nei..satster på et mere kjent merke jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå