Gå til innhold

Tips til ny overmadrass 180x200 med beskytter.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger ny overmadrass til min 180x200cm seng og beskytter til det. Hvor får jeg kjøpt det til en grei penge men at det samtidig er grei kvalitet? :) 

Anonymkode: 00875...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi velger å bytte overmadrass ganske ofte (Og kjøper da ikke de dyreste). bl.a. fordi vi har hund i sengen og er godt fornøyd med Tussøy fra IKEA Trekket er enkelt å ta av og vaske noe som er et absolutt krav for min del. Oppå bruker vi Rosendun madrassbeskytter som også er fra IKEA. Vår er vasket et utall ganger og er like fin. I tillegg er den "tung" og sklir eller krøller ikke selv om man sover urolig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynne madrassbeskyttere selger de der de selger Tempurprodukter. Trekk du trer over madrassen før du tar,på laken. Utmerket produkt du kan vaske i maskinen på 60 grader. 

Anonymkode: f3915...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Leo skrev:

Vi velger å bytte overmadrass ganske ofte (Og kjøper da ikke de dyreste). bl.a. fordi vi har hund i sengen og er godt fornøyd med Tussøy fra IKEA Trekket er enkelt å ta av og vaske noe som er et absolutt krav for min del. Oppå bruker vi Rosendun madrassbeskytter som også er fra IKEA. Vår er vasket et utall ganger og er like fin. I tillegg er den "tung" og sklir eller krøller ikke selv om man sover urolig. 

Men jeg opplever at sengetøy og slikt ikke passer vanlig dynestørrelser, samme med laken, er det slik med overmadrass også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg opplever at sengetøy og slikt ikke passer vanlig dynestørrelser, samme med laken, er det slik med overmadrass også? 

Nei. Overmadrassen og beskytteren er begge 180x200 som er standard mål på dobbeltseng i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...