smidja Skrevet 3. mai 2005 #83 Skrevet 3. mai 2005 Det er typisk at det skal komme sånne lisom bedrevitere av noen oppdrettere og tro at de kan ting så mye bedre enn andre. For det første ' date=' jeg vet hva jeg driver med. Jeg har som sagt lang erfaring og for å svare på et tidligere spørsmål. [b']Jeg bruker treningsmetoder som er gamle og kjente og som brukes mer eller mindre vellykket av de som trener de. Jeg har lært disse av en kompis fra Stockholm,og jeg har trenet masse dogfightere. Hjemme hos meg kan det være fem DFere til sammen og jeg har fire unger og de er alene med de i perioder, så ikke kom å si at jeg ikke vet hva jeg driver med . De er topptrenet de hunden til å angripe på kommando og å chill out ellers sammen med folk. Ikke mange kan vise til de resultatene jeg har hatt med mine DFere. Det er vel ikek uten grunne jeg blir bedt om å trene opp andres hunder! Og det er ikke mine hunder du kommer til å lese om i avisen. Den rasen jeg har planlaget har vi jobbet med lenge for å få fram de egenskapene vi vil ha. Massiv størrelse og smidighet samt et våkent og tøfft gemytt. Jeg kan jo si såpass da at foreløpig ser dette veldig vellykket ut. Mine valper går nok for en mye høyere pris enn dine . Tror du hadde blitt fasinert av denne rasen, men ikke faen om ei sånn gneldrekjerring hadde fått en eneste valp. Disse skal i henden til kompiser og kontaketer av meg, kyndige folk som har peiling. Peace out Guran Mer eller mindre....? Ja, det hørtes jo utrolig bra ut...
smidja Skrevet 3. mai 2005 #84 Skrevet 3. mai 2005 Det er typisk at det skal komme sånne lisom bedrevitere av noen oppdrettere og tro at de kan ting så mye bedre enn andre. For det første , jeg vet hva jeg driver med. Jeg har som sagt lang erfaring og for å svare på et tidligere spørsmål. Jeg bruker treningsmetoder som er gamle og kjente og som brukes mer eller mindre vellykket av de som trener de. Jeg har lært disse av en kompis fra Stockholm,og jeg har trenet masse dogfightere. Hjemme hos meg kan det være fem DFere til sammen og jeg har fire unger og de er alene med de i perioder, så ikke kom å si at jeg ikke vet hva jeg driver med . De er topptrenet de hunden til å angripe på kommando og å chill out ellers sammen med folk. Ikke mange kan vise til de resultatene jeg har hatt med mine DFere. Det er vel ikek uten grunne jeg blir bedt om å trene opp andres hunder! Og det er ikke mine hunder du kommer til å lese om i avisen. Den rasen jeg har planlaget har vi jobbet med lenge for å få fram de egenskapene vi vil ha. Massiv størrelse og smidighet samt et våkent og tøfft gemytt. Jeg kan jo si såpass da at foreløpig ser dette veldig vellykket ut. Mine valper går nok for en mye høyere pris enn dine . Tror du hadde blitt fasinert av denne rasen, men ikke faen om ei sånn gneldrekjerring hadde fått en eneste valp. Disse skal i henden til kompiser og kontaketer av meg, kyndige folk som har peiling. Peace out Guran Og hvordan vet du at dette ikke er en mann? Himmel for en type du er, du kan umulig være sann...
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #85 Skrevet 3. mai 2005 Så lenge det er en hund som kjenner meg og omvendt, synes jeg det er greit. Alle i familien min(altså mamma pappa og lillesøster) får lov og si fra til hunden vår når grensen er nådd.. Kjenner ikke så mange hunder så godt, så det er bare vår elghund og elghunden til tanta mi. De er ganske like, bare at vår er litt mer valpete.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #86 Skrevet 3. mai 2005 Jeg blir så jævelig forbanna når du antyder at jeg ikke har lest lovene. Jeg har GOD kjennskap til lovene. Denne rasene har jeg planlagt lenge , og det er livsverket mitt og derfor er det 100% lovelig. Rasens bruksområde er : VAKT/TJENESTEHUND . Høres dette ulovelig ut for deg kanskje? Rock`n Roll can never die, its more to the picture than meets the eye...Guran
Gjest Violetta Skrevet 3. mai 2005 #87 Skrevet 3. mai 2005 Guran, du har mer enn antydet her inne at det er en kamphundrase du avler frem. Du hadde vel aldri ventet annet enn motstand blant reelle hundeelskere her inne? :o Hundekamp er en barbarisk uting og skulle aldri vært oppfunnet. :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #88 Skrevet 3. mai 2005 Guran, ikke for og kritisere deg, men hva hvis en av hundene tilter da? etter at du har gitt dem fra deg, så kan jo alt skje. Angrep kan komme fra klar himmel, noe jeg vet så altfor godt. Hva gjør du da når en av hundene du sier du har trent så godt og alt, plutselig klikker i 2 sek og kanskje dreper et barn, en annen hund eller skambiter en voksen? Man kan aldri vite når slikt skjer, uannsett hvor godt trent hunden er. For hvor ofte ser vi ikke at politi- og militærhunder angriper når de ikke skal?
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #89 Skrevet 3. mai 2005 Denne rasene har jeg planlagt lenge ' date=' og det er livsverket mitt og derfor er det 100% lovelig.[/quote'] Ha, ha! Kjempeargumentasjon, virkelig! "Dette bankranet har jeg planlagt lenge, det er livsverket mitt, og derfor er det 100% lovlig..." Jaggu meg!
Gjest Mystisk Skrevet 3. mai 2005 #90 Skrevet 3. mai 2005 Ja,jeg synes da man burde irettesette andres hunder om de gjør noe galt,og det er du som er den som ser det.
Gjest tjuhuu Skrevet 4. mai 2005 #91 Skrevet 4. mai 2005 Alle er så flinke til å irettesette andres hunder her, men hva tenker dere om folk som irettesetter deres hunder? Etter det jeg har lest på diverse dyreforum så er det ikke noe som gjør hundeeiere mer forbandet enn at andre tar seg "friheter" med deres hunder..
nessi Skrevet 4. mai 2005 #92 Skrevet 4. mai 2005 Hvis vi har med hunden på besøk til noen, synes jeg det er helt greit hvis de sier ifra til hunden hvis den gjør noe de ikke liker.
smidja Skrevet 4. mai 2005 #93 Skrevet 4. mai 2005 Hvis vi har med hunden på besøk til noen, synes jeg det er helt greit hvis de sier ifra til hunden hvis den gjør noe de ikke liker. Signerer
Gjest Mystisk Skrevet 4. mai 2005 #95 Skrevet 4. mai 2005 Alle er så flinke til å irettesette andres hunder her, men hva tenker dere om folk som irettesetter deres hunder? Etter det jeg har lest på diverse dyreforum så er det ikke noe som gjør hundeeiere mer forbandet enn at andre tar seg "friheter" med deres hunder.. Hvis hunden min selv gjøre noe galt,f.eks prøver å stjele fra bordet er det jo bra at de som ser det irettesetter den.Bare personen vet hva den holder på med ,og ikke irettesetter for ingenting. En ting jeg synes er irrterende er når venner er på besøk,og hunden min løper fritt rundt,også pepper vennene mine opp hunden,girer den skikkelig opp og bare hyler og jaaa og sånn,vet de egentlig at de oppfordrer til sånn susing? Da er det jo litt vanskelig å "irettesette" vennene,selv om det er d riktige å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå