Gå til innhold

Irettesette andres hunder?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Amerikansk bulldog?

Trist at det ikke er en ny rase da.

*kosedullemose med AB-dyret sitt*

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er flere forskjellige raser i disse valpene. Vi har planlagt dette lenge. Ingenting er overlatt til tilfeldighetene. Jeg vil ikke røpe for mye men rykten går om disse nye dogfighterene . De er avlet for å være tøffere enn Amstaff og disse kommer til å være 100% lovelig. Før hun ble drektig var alle valpene bortbestillt.

Gjest Violetta
Skrevet

Guran: Helt seriøst, hva ville du gjort hvis det virkelig viste seg at du ikke hadde kontroll på hunden likevel? Samme hva slags hund det var. Om det viste seg at den ikke var trygg rundt ungene dine. Hva ville du gjort?

Gjest Anonymous
Skrevet
Guran: Helt seriøst' date=' hva ville du gjort hvis det virkelig viste seg at du ikke hadde kontroll på hunden likevel? Samme hva slags hund det var. Om det viste seg at den ikke var trygg rundt ungene dine. Hva ville du gjort?[/quote']

Det hadde ikke skjedd fordi jeg setter meg i respekt fra dag en! Jeg har mange års erfaring med hunder og aldri hatt problemer med å være lederen deres. Barna mine er 100% trygg med dem fordi de er trenet av meg.

Gjest Violetta
Skrevet
:ler: Ungene eller hundene?

Både du og jeg vet jo at det finnes hunder som ikke er helt "gode i hodet". Og de kan dukke opp hvor som helst. Hva da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ikke vært borti hunder som er fucka i hodet men eiere som er fucka! Det er kun Bandit og hundene til kompisen mine som er sammen med barna mine. Disse hunden er 100% til å stole på.

Skrevet
Jeg har faktisk Amstaff og det krever en Mann som er tøff nok til å hanskes med den om den skal bli normal i hue. Jeg har hatt flere tøffe hunder' date=' men det har aldri vært noen spørsmål om hvem som er sjefen. Alle mine hunder har adlydet meg. Hvor gammel den er? Hvilken rolle spiller det? Den er fire år.[/quote']

Lurte ganske enkelt på om den var ulovlig eller ikke. Kunne veddet penger på at jeg skulle fått en like lydig og stødig amstaff som deg. Krever en mann!! dummeste jeg har hørt. Høres ikke så rent lite mannsjovenistisk ut...

Skrevet

synes det høres ut som om guran grisebanker hunden sin for å få respekt.

Unger har ingen ting alene med en hund å gjøre. Kan hende du har trent ham godt, men alle hunder kan klikke og unger kan være slemme!!

Om så hunden din godtar slemme barn ... er det riktig at den skal bli utsatt for nettopp disse.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg har ingen problemer med å la barna være alene med Bandit' date=' altså Amstaffen min. Det kan være opp til 5 dogfightere hjemme hos meg. Jeg har selv trent dem opp til å kunne være sammen med barna. Jeg stoler 100% på dem. Jeg er ofte en snartur ute i campingvognen for å ta imot besøk. Da kan jeg være borte i alt fra 5-30 minutter.Og da er barna alene med dem. De er vokst opp med det og det har gått helt fint.[/quote']

Dogfightere? er det det dere kaller kamphunder? Er alle hundene til vennene dine Amstaffer?

Skrevet

Og nå skal h an lage kamphund på størrelse med en rr. Grøss og gru. får håpe han bor sørpå i alle fall.

Skrevet

Guran; Hunder er ALDRI 100% til å stole på!!!!!! ALDRI!

Jeg har en schæfer selv, som er meget godt trent og som har et meget godt lynne, men det er ikke dermed sagt at jeg glemmer at hun tross alt er et dyr med tenner og instinkter!

Jenta mi ble skambitt i ansiktet av en blandingshund.Eiren hadde gitt henne lov til å hilse, mens eieren holdt den i bånd. Hun satte seg på huk, så bort og strakk frem en hånd....hun har nemlig lært hvordan man skal hilse på fremmede hunder....dette hjalp lite når hunden allikevel klikka! Den sprang frem og glefset tak i ansiktet til jenta mi.

Jeg stoler også på hunden min, det gjør jenta mi også...men aldri 100 % !!. Jeg lar aldri hunden min være alene med småbarn, selv om jeg vet at bikkja mi elsker barn, og er stødigheten selv.

Det er sånne eiere som deg, som kommer med sånne påstander som er fucka i hodet!

Skrevet

skriver under på siste innlegg.

Begynner nesten å tro at guran kanskje er en tulleprofil. Han er liksom så stereotyp!

Skrevet

Begynner nesten å tro at guran kanskje er en tulleprofil. Han er liksom så stereotyp!

Helt enig! Garantert en profil som brukes for å lage leven, liv og latter her inne! Han kan jo ikke tas seriøst!!! :ler:

Skrevet

Å stole hundre prosent på en hund må være noe av det dummeste jeg har hørt på lenge.

En hund er styrt av impulser, og åssen i svarte kan man vite hva alle disse impulsene er?

Jeg stoler nok ganske mye på Gordon Setteren min, men selv om det er en ganske god-lynnet rase, så ikke faen om han får være 100% alene med barn.

Han er og blir en hund.

Skrevet

Jeg klarer ikke helt å se formålet med kamphunder - hva skal det være godt for? For meg er dette dyremishandling. Og Guran snakker om å være normal i hodet, jeg ser det ikke som en normalitet å trene hunder til slikt. Blir litt sånn som Elskede Kjøtere. Men men, unormalt er jo normalt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg klarer ikke helt å se formålet med kamphunder - hva skal det være godt for? For meg er dette dyremishandling. Og Guran snakker om å være normal i hodet, jeg ser det ikke som en normalitet å trene hunder til slikt. Blir litt sånn som Elskede Kjøtere. Men men, unormalt er jo normalt.

Men det er i hvert fall en fin film:)

Og Guran finnes nok ikke, slev om det finnes folk som er like teite...

Skrevet

Det er jeg enig i gjest, filmen var grusomt fin, men virkligheten av dette er ikke grusomt fin.. Heller grusomt tragisk.. Begynner på å lure om dette er tull eller ikke, mente vår kjære Mr. G.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg må stole 100% på hunden og hundene jeg passer, for jeg har ungene på besøk i helgene. Det har aldri vært noe problem å sette seg i respekt. Jeg ser enkelte av dere er så jævelig hysteriske, det sier jo mere om dere og kontrollen dere har på hunden. Jeg har drevet med dette i mange år og vet hva jeg driver med jenter. Har nettopp vært og sett på en ny valp nå. Den er blanding av Rottweiler, Amstaff og noen raser til som de ikke var helt sikker på hva var. Jeg driver å avler fram en ny type dogfighter som er 100% lovelig. Dette er nøye planlagt og jeg har fått henvendelser fra folk i Sverige og sørafor. Valpene er nok for dyre for dere jenter , og jeg og kompisene mine selger kun til de vi liker og som vi vet kan å bruke disse DF ene. Jeg snakker ikke om Golden retrivere her, så jeg må ha 100% kontroll på dem, og det har jeg alltid klart. Disse DF ene er trenet til å være ekstremt tøffe og til å gi alt for å forsvare seg selv og eieren!! Det finnes ingen frykt hos disse, og jeg som trener dem opp må vite hva jeg driver med!

Peace out...Guran

Skrevet

Jøje meg Guran. Ekte eller ikke... Jeg er et hundemenneske og jeg mener at sånne som deg ikke skulle hatt bikkje. Du har helt feil fokus på hundehold. Selv om du muligens er en tulleprofil så finnes det mange av deg der ute. Desverre....

"Forsvare seg og sin eier".... Kom deg på trening og lær kampsport. Det er du som isåfall skal sloss for deg selv, ikke bikkja di!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det har nå seg sånn da at jeg er ganske kjent i miljøet fro å være en god trener . Hvorfor tror du ellers jeg alltid får tak i de beste hundene og at valpene til meg og kompisene mine blir solgt for en pris som er mye høyere enn vanlige DFere? De er veldig etterspurte de valpene og jeg får henvendelser hele tiden fra folk som er interresserte! Fra Sverige også.

Jeg er ikke medlem av noen puddelklubb. Jeg lager min egen rase nå som er lovelig og nøye planlagt. Jeg har lang erfaring med hunder og det er ofte 5 hunder hjemme hos meg. Alle har sin plass i rangen og jeg stoler 110% på de. Ungene har vært alene med de flere ganger mens jeg er i campingvognen for å ta imot besøk. Alt fra 5-30 minutter. Aldri noen problemer. De er som sagt trenet opp, og jeg vet hva jeg gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...