Gå til innhold

Irettesette andres hunder?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg har faktisk Amstaff og det krever en Mann som er tøff nok til å hanskes med den om den skal bli normal i hue. Jeg har hatt flere tøffe hunder' date=' men det har aldri vært noen spørsmål om hvem som er sjefen. Alle mine hunder har adlydet meg. Hvor gammel den er? Hvilken rolle spiller det? Den er fire år.[/quote']

Tror du må ha noen problemer et sted jeg. Hvorfor i all verden må du absolutt ha tøffe hunder? Og for det andre, hva er en tøff hund? Jeg kjenner faktisk flere jenter jeg som har Amstaff, og både jentene og hundene er faktisk veldig normal i hodet. UTEN at man må være så tøff. Du høres skikkelig mannsjåvinistisk ut spør du meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Dette så jeg ikke før nå! :evil: Det høres nå mere ut som om det er du som har problemer som ikke tåler at jeg kan hanskes med ekstremt tøffe hunder. Jeg er en Mann som har hatt dogfightere i mange år. Aldri har jeg hatt problemer med hvem som er sjefen. Jeg ser på meg selv som en god hundekjenner :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet
Dette så jeg ikke før nå!  :evil:  Det høres nå mere ut som om det er du som har problemer som ikke tåler at jeg kan hanskes med ekstremt tøffe hunder. Jeg er en Mann som har hatt dogfightere i mange år. Aldri har jeg hatt problemer med hvem som er sjefen. Jeg ser på meg selv som en god hundekjenner :evil:

Dogfightere? Hva mener du med det?

Gjest Anonymous
Skrevet

Dogfighter er en hund som er avlet til å slåss. Den blir trenet spesiellt med tanke på kamp! Disse hundene angriper no matter what!!! Den føler hverken smerte eller frykt. Jeg har masse erfaring med slike hunder og det krever den rette lederen slik at hunden blir normale i hue!

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jøss :o Litt merkelig eier på den hunden spør du meg...

Jeg blir flau hvis Nemi hopper opp i sofaen borte hos folk. For henne gjelder regelen at hun får KUN lov til å være i min sofa hjemme hos meg, aldri borte. Det fungerer helt fint.

Den eieren der bør være glad du dresserer hunden litt for han :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Dogfighter er en hund som er avlet til å slåss. Den blir trenet spesiellt med tanke på kamp! Disse hundene angriper no matter what!!! Den føler hverken smerte eller frykt. Jeg har masse erfaring med slike hunder og det krever den rette lederen slik at hunden blir normale i hue!

Folk som driver med hundekamp er jo ikke normale i hodet selv, og man kan dermed ikke forvente at de skal få normale hunder. En hund som angriper er jo uansett ikke en normal hund.

Dessuten er slike hunder ulovlige.

Det heter kamphund på norsk. Det blir ikke hverken tøffere eller kulere av at du kaller det dogfighter.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg blir så forbanna når pingler uten peiling uttaler seg om dogfightere. Jeg har trenet masse slike hunder og gått imellom flere ganger for å forhindre at noen ble skadet. Det jeg kicker på er at folk med pyntehunder uttaler seg om slike hunder! :evil:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg blir så forbanna når pingler uten peiling uttaler seg om dogfightere. Jeg har trenet masse slike hunder og gått imellom flere ganger for å forhindre at noen ble skadet. Det jeg kicker på er at folk med pyntehunder uttaler seg om slike hunder! :evil:

du er så tøff Guran!! Du er mann ikke sant? Jeg er litt usikker jeg... har ikke fått det med meg... Du har liksom ikke nevnt det så mange ganger, men mener å huske at du var Mann med stor M ja. Så jeg anbefaler deg å utvikle din hobby mer jeg, og gå mer mellom hunder som sloss! (ala går og lek på motorveien). moahaha

Skrevet

Ja, med unntak av Rottweiler tispa til bestevenninna mi. Hun kan finne på å glefse/bite da.

Julie

Gjest Violetta
Skrevet

du er så tøff Guran!! Du er mann ikke sant? Jeg er litt usikker jeg... har ikke fått det med meg... Du har liksom ikke nevnt det så mange ganger, men mener å huske at du var Mann med stor M ja. Så jeg anbefaler deg å utvikle din hobby mer jeg, og gå mer mellom hunder som sloss! (ala går og lek på motorveien). moahaha

:ler::ler:

Gjest Clamydia
Skrevet

Jeg synes Amstaffer er fasinerende dyr! Har tenkt litt på å skaffe meg min egen lille store slåsskjempe! Men så var det det med famile da.. Er det en fin familiehund? Du har jo fire barn, er du ikke redd for ha en hund som er opplært til å angripe rekende rundt blant dine små ? Eller går det greit, dele erfaringer kanskje ?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har ingen problemer med å la barna være alene med Bandit, altså Amstaffen min. Det kan være opp til 5 dogfightere hjemme hos meg. Jeg har selv trent dem opp til å kunne være sammen med barna. Jeg stoler 100% på dem. Jeg er ofte en snartur ute i campingvognen for å ta imot besøk. Da kan jeg være borte i alt fra 5-30 minutter.Og da er barna alene med dem. De er vokst opp med det og det har gått helt fint.

Skrevet
Men så var det det med famile da.. Er det en fin familiehund?

Amstaff er en ypperlig familiehund!!

Skrevet
Det kan være opp til 5 dogfightere hjemme hos meg.

Er det bikkjene dine du kaller dogfightere? Hvorfor?

Og da er barna alene med dem. De er vokst opp med det og det har gått helt fint.

Jeg stoler også på bikkja mi, og har ikke noe problem med å la dem leke sammen/være sammen, når jeg er hjemme.Jeg synes ikke barn og hund hører sammen alene hjemme. Uansett hvor snill du tror hunden din er.

Gjest Violetta
Skrevet

Hvorfor skal dere på død og liv ha amstaff/kamphund når det finnes så mange andre hunder som til og med er lovlige på markedet?

Hvilke signaler sender det til barna deres?

Skrevet

Her ser jeg forklaringen jeg etterlyste....

Hvordan vet du at hunden ikke føler smerte??? :roll:

Skrevet
Hvorfor skal dere på død og liv ha amstaff/kamphund når det finnes så mange andre hunder som til og med er lovlige på markedet?

Hvilke signaler sender det til barna deres?

Jeg anskaffet meg da ikke hunden da den var ulovlig. :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kaller de dogfightere fodi det er det de er!

Jeg driter faen i hvilke signaler jeg sender ut og de jeg har nå er lovelige. Akkurat det bekymrer lite uansett. Jeg følger mine egen lover og de bryter jeg aldri. Dette gjelder også hunder.

Det er bare noen få raser som interresserer meg, og akkurat nå holder jeg og kompisen min på å utvikle en ny rase. Amstaffens karakteristiske trekk og tøffe gemytt men med en mastiffs størrelse.

Skrevet
akkurat nå holder jeg og kompisen min på å utvikle en ny rase. Amstaffens karakteristiske trekk og tøffe gemytt men med en mastiffs størrelse.

Det kommer sikkert til å bli en skjønn hund!! *pusepus*

Amstaffer er jo aller mest nusselige, kosete og slappe! :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg snakker om ekstremt tøffe dogfightere. Det er ikke kjæledyr det er snakk om her. Angel, tispa til kompisen min venter nå valper og jeg kan si såpass mye at alle er bortbestillt. Har fått hanvendelser både fra Sverige og sørafor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...