AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #1 Skrevet 12. februar 2019 Jeg som kvinne føler ikke nytelse ved hvert eneste pump i et knull. Selv om jeg storkoser meg er det ikke 100% av tiden at det føles drit digg, men digg føles det jo. Har et spørsmål til dere menn: føler dere det samme? eller er hvert pump digg for dere? Anonymkode: 11934...642
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #2 Skrevet 12. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg som kvinne føler ikke nytelse ved hvert eneste pump i et knull. Selv om jeg storkoser meg er det ikke 100% av tiden at det føles drit digg, men digg føles det jo. Har et spørsmål til dere menn: føler dere det samme? eller er hvert pump digg for dere? Anonymkode: 11934...642 For meg er det veldig deilig stort sett hele tiden. Noen ganger er penis litt mindre følsom, akkurat som dagsformen.😂 Så varierer jo friksjonen og hvor våt jenta blir fra person til person, så kjennes aldri helt likt ut. Anonymkode: 77e4b...ff4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #3 Skrevet 12. februar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg er det veldig deilig stort sett hele tiden. Noen ganger er penis litt mindre følsom, akkurat som dagsformen.😂 Så varierer jo friksjonen og hvor våt jenta blir fra person til person, så kjennes aldri helt likt ut. Anonymkode: 77e4b...ff4 Er det best når jenta er skikkelig våt? Min kjæreste tenner veldig på at jeg blir så våt, men er redd det gir dårlig friksjon osv. ikke det at jeg kan styre det lol, men tenker ofte på at faen, kanskje jeg skulle vært litt mindre våt... Anonymkode: 11934...642
SM30 Skrevet 12. februar 2019 #4 Skrevet 12. februar 2019 Nei, egentlig ikke. Spørs mye på hvor man har hodet/tankene. Hvis man er helt oppslukt er det digg, men hvis man tenker på neste steg/hva syns dama/bør jeg gjøre slik/ hun sier ingenting etc, så kan det bli "slitsomt". Her har kjemi alt å si - de fleste damer elsker jeg å please og blir knallstiv av det, mens med andre sliter jeg med å følge deres noter, da blir det bare meh... 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #5 Skrevet 12. februar 2019 For meg som er veldig velutstyrt kan det ofte være litt smertefullt når jeg når bunnen av skjeden hennes. Ihvertfall om jeg støter fort og hardt, så det gjør jeg mest for hennes skyld. Anonymkode: fe848...00a
Resignert Skrevet 12. februar 2019 #7 Skrevet 12. februar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker said: Er det best når jenta er skikkelig våt? Min kjæreste tenner veldig på at jeg blir så våt, men er redd det gir dårlig friksjon osv. ikke det at jeg kan styre det lol, men tenker ofte på at faen, kanskje jeg skulle vært litt mindre våt... Anonymkode: 11934...642 Det er best når jenta/dama er skikkelig "med", og aller best om hun kommer underveis. Dette er beklageligvis en sjelden foreteelse, så opplevelsen er egentlig oftest "meh....."
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #8 Skrevet 12. februar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det best når jenta er skikkelig våt? Min kjæreste tenner veldig på at jeg blir så våt, men er redd det gir dårlig friksjon osv. ikke det at jeg kan styre det lol, men tenker ofte på at faen, kanskje jeg skulle vært litt mindre våt... Anonymkode: 11934...642 Jeg blir kåt når jenta blir veldig våt, så selv om jeg får mindre "nytelse" så kan det likevel føles veldig opphissende ut og deilig siden jeg vet hun er kåt og har det deilig. Hvis hun er videre enn normalt i tillegg til å være veldig våt kan det gå lang tid for å klare å komme, men det har bare skjedd med ei jente. Alle jeg har vært med har blitt veldig våt, men bare hun jeg slet med å komme vaginalt med. Alle andre gav meg masse friksjon selv om de var våte, så ikke tenk på det med mindre du har opplevd at han sliter med å holde seg stiv eller har vansker med å komme.😊 Anonymkode: 77e4b...ff4 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #9 Skrevet 12. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: For meg som er veldig velutstyrt kan det ofte være litt smertefullt når jeg når bunnen av skjeden hennes. Ihvertfall om jeg støter fort og hardt, så det gjør jeg mest for hennes skyld. Anonymkode: fe848...00a Spesielt... jeg er også "velutstyrt", men de fleste damene får bare vondt når jeg når bunnen. Det er kjipt å ikke kunne bruke hele og når det er mange stillinger man ikke kan gjøre (doggy, på siden med ett ben mellom sine, misjonær med bena opp etc) men man kan jo ikke skade damene heller... Anonymkode: 9134b...970 7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #10 Skrevet 12. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spesielt... jeg er også "velutstyrt", men de fleste damene får bare vondt når jeg når bunnen. Det er kjipt å ikke kunne bruke hele og når det er mange stillinger man ikke kan gjøre (doggy, på siden med ett ben mellom sine, misjonær med bena opp etc) men man kan jo ikke skade damene heller... Anonymkode: 9134b...970 Har delvis samme erfaring men hun jeg sikter til nå ønsker det slik. Anonymkode: fe848...00a 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #12 Skrevet 12. februar 2019 Jeg er dame, og det er klart noen stillinger eller økter gir meg mindre enn andre. Er det er par dager siden sist, er sjansen stor for at jeg nyter det ekstra og er ekstra kåt. Jeg bruker hormonspiral og har blitt veldig tørr i skjeden... jeg pøser på med glidemiddel, og da føler vi begge to at vi blir ekstra følsomme. Så her er min erfaring at vi begge nyter godt av mye glidemiddel...:) Anonymkode: a1742...ab5 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #13 Skrevet 12. februar 2019 Jeg er kvinne, og jeg opplever det samme. At hvert støt ikke nødvendigvis gir meg like mye. Da pleier jeg å endre stillingen, så han treffer bedre. Eventuelt å "rydde bort" ugunstige tanker i situasjonen, og å tenke mer pirrende. Jeg kan liksom ikke legge det på ham at jeg ikke nyter like mye hele tiden, for han kjenner jo ikke det jeg kjenner. Jeg regner i grunnen med at det er det samme for ham. Begge to er interessert i både egen og den andres nytelse, så tror nok vi begge uten å si noe gjør det som føles godt og får god respons. Anonymkode: 48473...2d9
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #14 Skrevet 12. februar 2019 Aner ikke. Når jeg driver med egentrening så gjør jeg i alle fall ikke det. Anonymkode: 38007...df9
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #15 Skrevet 12. februar 2019 Stort sett nyter jeg hvert sekund. Noen ganger blir jeg ubehagelig sliten av en stilling. Andre ganger blir jeg utålmodig når jeg skjønner at hun har en lang vei til orgasme. De verste er når de to skjer samtidig - at jeg skjønner at hun kommer hvis jeg fortsetter med akkurat den samme bevegelsen, som jeg allerede er ubehagelig sliten av. Men sånne sjeldne småbekymringer til side - stort sett nyter jeg fra A til Å, både fysisk og mentalt. Har imidlertid hatt to perioder i livet der jeg har nytt mindre. Den ene fordi vi slet med sexlivet og jeg bekymret meg konstant om hennes nytelse. Den andre fordi jeg hadde for mye annet å tenke på, selv ikke sex ble et ordentlig fristed. Anonymkode: f0b52...089 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #16 Skrevet 12. februar 2019 Nei, men jeg digger det likevel og lar meg ikke stoppe, veksler litt på fokus underveis, følelsen på pikken, følelsene i brystet for henne, synet av henne, lukten, lydene, varmen fra henne, etc Anonymkode: 4d374...990
Gjest HarryDotter Skrevet 12. februar 2019 #17 Skrevet 12. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dame, og det er klart noen stillinger eller økter gir meg mindre enn andre. Er det er par dager siden sist, er sjansen stor for at jeg nyter det ekstra og er ekstra kåt. Jeg bruker hormonspiral og har blitt veldig tørr i skjeden... jeg pøser på med glidemiddel, og da føler vi begge to at vi blir ekstra følsomme. Så her er min erfaring at vi begge nyter godt av mye glidemiddel...:) Anonymkode: a1742...ab5 Er enig. Liker det best når det er skikkelig vått. Den myke og litt kilende følsen det gir pikken er mye bedre enn at det er tørrere i skjeden. Desto glattere og våtere, desto bedre føles det for meg iallefall.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #18 Skrevet 12. februar 2019 Det bygger seg opp, og når et platå i nytelsen. Hvis jeg driver å "edger" på dette platået, så kan jeg være så uheldig at følelsen går over. Da er det enten bare å gi seg, eller å jobbe steinhardt for å få en utløsning. Hvis forspillet har vært passe så er det veldig deilig med den første inntrengingen. 🙂 Anonymkode: 27a37...987
Pillow of Dragon Skrevet 12. februar 2019 #19 Skrevet 12. februar 2019 Jeg synes ikke det er så deilig å knulle henne i misjonær i en bestemt rytme og vinkel som jeg vet hun nyter og kommer av. Ellers er alt digg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå