Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #1 Skrevet 11. april 2005 Hvilket fôr virker det som om hunden din elsker smaken på? Har en 6mnd gammel valp som nesten ikke spiser. Olivers er det han har nå for tiden.
Gjest Ninakanin Skrevet 11. april 2005 #2 Skrevet 11. april 2005 spiser han ikke olivers? eller skiftet du til ovlivers nylig for å få ham til å spise?
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #3 Skrevet 11. april 2005 spiser han ikke olivers? eller skiftet du til ovlivers nylig for å få ham til å spise? Likte det veldig godt en ukes tid, men nå er det samme sak igjen.. Vil ikke ha det. Har brukt det i ca to mnd nå. Er så lei av at det skal være et slit å få i han mat. :-( Synes han er litt tynn nå.
Laina Skrevet 11. april 2005 #4 Skrevet 11. april 2005 Hunden min er 50% labrador, og syns alt smaker helt fortreffelig... Heldigvis, må jeg si, for kresne hunder kan være plagsomt. Jeg har ikke prøvd disse fortypene selv, men Norwegian Polar har kampanje på gratis forprøver ut april. Det er vel en forutsetning at man bor i Oslo, Asker eller Bærum, og det gjør du kanskje ikke? www.dyreliv.no Oslo, Asker, Bærum, Lier: http://www.boretrading.no/doggy_hundefor.htm
smidja Skrevet 12. april 2005 #5 Skrevet 12. april 2005 Alle de tre hundene mine som jeg har prøvd Royal Canin på har likt det veldig godt. To av de er meeeeget kresen...
Cherie Skrevet 12. april 2005 #6 Skrevet 12. april 2005 Jeg har ikke prøvd disse fortypene selv, men Norwegian Polar har kampanje på gratis forprøver ut april. Det er vel en forutsetning at man bor i Oslo, Asker eller Bærum, og det gjør du kanskje ikke? www.dyreliv.no Oslo, Asker, Bærum, Lier: http://www.boretrading.no/doggy_hundefor.htm var nå i alle fall en forhandler her opppe også (trondheim) En god del som har kennel som også driver med np.... så ....
Gjest Gjesta Skrevet 13. april 2005 #7 Skrevet 13. april 2005 Nå spiser han Eukanuba, men jeg tror ikke han merker noen stor forskjell. Spiser alt han får han.
Gjest Xavia Skrevet 13. april 2005 #8 Skrevet 13. april 2005 Vår hund spiser bare Olivers. Han elsker det! (Og vi har prøvd mye forskjellig.)
Brunhilde Skrevet 13. april 2005 #9 Skrevet 13. april 2005 Vår hund spiser bare Olivers. Han elsker det! (Og vi har prøvd mye forskjellig.) Samme her!
Gjest Revenka Skrevet 13. april 2005 #10 Skrevet 13. april 2005 Min hund nektet å smake på royal canin. Nå får han lonestar Magnum, og det elsker han (inntil videre).
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #11 Skrevet 13. april 2005 Min hund elsker "Precept". Egentlig hadde han "Olivers", men han spiste det faktisk mer og mer motvillig, så da prøvde vi "Precept". Det hiver han innpå!
Cherie Skrevet 13. april 2005 #12 Skrevet 13. april 2005 Min hund har gått på precept og købers(lydskrift..no tyskt no tror jeg) og hun elsket begge... spesielt toppforet til precept competition eller endurance..husker ikke hvilket. Nå må hun gå på kd-for fra hills pga nyresvikt, men hun digger nå det foret også
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #13 Skrevet 13. april 2005 Måtte le da jeg leste det spørsmålet. Jeg har selv en Amstaff, og jeg vet den ikke tenker over hva som er best av tørrforet. Min spiser som regel det den får. Dumt å skape så mye problemer ut av alt.
Gjest Xavia Skrevet 14. april 2005 #14 Skrevet 14. april 2005 Måtte le da jeg leste det spørsmålet. Jeg har selv en Amstaff, og jeg vet den ikke tenker over hva som er best av tørrforet. Min spiser som regel det den får. Dumt å skape så mye problemer ut av alt. Javel... Jeg har også en Amstaff, og han spiser også alt han får, men; det er ting han helt tydelig spiser med større iver.
LaToya Skrevet 16. april 2005 #15 Skrevet 16. april 2005 Nå spiser hun Olivers, men vi har brukt Eukanuba, Canadian og Bento kronen. Og alt sammen gikk ned.
Linsi Skrevet 16. april 2005 #16 Skrevet 16. april 2005 Olivers er favoritten hos begge to her i huset. Tidligere har de fått Royal Canin, Lone Star og Eukanuba.
Gjest gotthard Skrevet 21. april 2005 #17 Skrevet 21. april 2005 mandag:tørfor eventuelt blandet med midagrester tirsdag: tørfor rørt rundt i et rått egg onsdag: som mandag torsdag: som mandag: fredag:tørfor med saus (kjøtkakesaus ol) lørdag og søndag som mandag. torforet jeg bruker er alt fra pedegree-pall ,boss , pall , kort fortalt det jeg finner når jeg er ute og handler. trur det er bra for hunden med variasjon i foret , klart jeg merker at noe for blir slukt mens annet spises saktere..midagsrester får han bare en eller to dager i uka. egg er for pelsen (mye bra stoffer i egg) sausen er for og gi et avbrekk i en ellers kjedelig mat hverden. sikkert mange her som mener dette er feil , men hunden er meget aktiv , røyter lite , fine tenner og ser helt ok ut,,,prata med en som driver dreserkurs og hun mente dette var helt ok for hunden.
Midnattsol Skrevet 21. april 2005 #18 Skrevet 21. april 2005 Eukanuba i lunka vann. Vi har ikke brukt noe annet fòr.
Piarina Skrevet 14. mai 2005 #20 Skrevet 14. mai 2005 Olivers!!! Den vanlige varianten, for voksne hunder. Han setter seg så pent som bare det, og legger hodet på skakke, bare jeg går forbi for-bøtta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå