AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #1 Skrevet 12. februar 2019 Vi har to soverom og nå skal vi pusse opp hele huset. Til nå har det ene soverommet vært vårt mens det andre har vært garderoberom/sminkerom/hundeutstyrsrom. Nå lurer jeg på om vi skal lage et skikkelig walk in, dvs åpen garderobeløsning på alle vegger, eller om jeg skal ha et garderobeskap og ellers ha det som gjesterom. Det er sjeldent vi bruker gjesterom da vi bor i nærheten av alle familie og venner, men det er jo litt greit å ha. Men samtidig elsker jeg walk in. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 54608...542
Daria Skrevet 12. februar 2019 #2 Skrevet 12. februar 2019 Jeg drømmer om walk-in, men jeg tror likevel jeg ville prioritert å ha et gjesterom . Et ekstra rom er mer anvendelig enn en garderobe (med mindre du virkelig har enorme mengder klær...).. Sett heller inn en ekstra rommelig skyvedørsgarderobe om det lar seg gjøre. 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #3 Skrevet 12. februar 2019 Mtp salg en gang er et ekstra soverom gull verdt. Her var det betongkjeller, som vi har innredet med varme, gulv og store vinduer. Lager vaskerom og walk-in der. Har dere mulighet for det? Anonymkode: fa313...4e3
Jellybean Skrevet 12. februar 2019 #4 Skrevet 12. februar 2019 Ville nok gått for ekstra soverom. Selv om jeg drømmer om walk in 🙈
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. februar 2019 #6 Skrevet 12. februar 2019 Hadde helt klart valgt walk in.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #7 Skrevet 12. februar 2019 Vi blir jo ikke å fjerne soverommet, det er fortsatt et eget rom med egen dør så om vi skal selge eller plutselig får barn så blir det jo bare til å ta bort innredningen. Men jeg er veldig i tvil! Anonymkode: 54608...542
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar 2019 #8 Skrevet 12. februar 2019 Har en gjester hele tiden? Stort sett ikke. Kan de ligge på sofaen i stua når de er der? Ja. Kan alle klærne det? Nei. Saken er klar: da går vi selvfølgelig for en walk in!!! 4
Perle Skrevet 12. februar 2019 #9 Skrevet 12. februar 2019 (endret) Walk in. Deilig å rot. Endret 12. februar 2019 av Perle
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #10 Skrevet 13. februar 2019 Vi har et bittelite tredje soverom som er innredet som garderoberom. Mye mer praktisk enn et gjesterom som brukes en gang i året. Det er jo også bare å endre bruken av rommet om behovene endrer seg eller ved salg. Anonymkode: c4e83...1a2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå