AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #1 Del Skrevet 12. februar 2019 En ny studie viser at single menn stinker mer enn menn i forhold. Testpersonene som deltok i studien ble bedt om å jobbe opp litt svette og konklusjonen var at kroppslukten var verre enn hos menn i forhold. https://www.tv2.no/underholdning/10394348/ Det fins en tidligere forskning som hevder at single menn har høyere nivå av testosteron , men jeg tror også en medvirkende faktor hos mange kan være at kroppshygienen dems rett og slett er dårligere. Min erfaring , som kanskje handler mer om individer enn kjønn , er at når man er i forhold steller man seg mer og tar mer vare på kropp, hygiene og utseende. Jeg merker hvertfall at de som "alltid" er single ofte er halv-slasker som bare tar en kjapp dusj uten å egentlig vaske seg virker det som, går i samme t skjorte flere ganger, ikke steller hårvekst på kroppen og ansiktet. Sånne ting er viktig å gjøre syns jeg. Hva tenker dere? Anonymkode: dffde...25b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SM30 Skrevet 12. februar 2019 #2 Del Skrevet 12. februar 2019 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: En ny studie viser at single menn stinker mer enn menn i forhold. Testpersonene som deltok i studien ble bedt om å jobbe opp litt svette og konklusjonen var at kroppslukten var verre enn hos menn i forhold. https://www.tv2.no/underholdning/10394348/ Det fins en tidligere forskning som hevder at single menn har høyere nivå av testosteron , men jeg tror også en medvirkende faktor hos mange kan være at kroppshygienen dems rett og slett er dårligere. Min erfaring , som kanskje handler mer om individer enn kjønn , er at når man er i forhold steller man seg mer og tar mer vare på kropp, hygiene og utseende. Jeg merker hvertfall at de som "alltid" er single ofte er halv-slasker som bare tar en kjapp dusj uten å egentlig vaske seg virker det som, går i samme t skjorte flere ganger, ikke steller hårvekst på kroppen og ansiktet. Sånne ting er viktig å gjøre syns jeg. Hva tenker dere? Anonymkode: dffde...25b Dette strider jo mot all fornuft? Aldri hørt om forhholdskiloene og det å være fornøyd og satt? Jeg er singel og bruker mer energi på å være attraktiv for det motsatte kjønn nettopp fordi jeg er interessert i å møte/snakke med de..? Endret 12. februar 2019 av SM30 leif 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #3 Del Skrevet 12. februar 2019 Som dame dusjer jeg oftere når jeg er i forhold. Nå som jeg er singel og har mistet lysten til å date gir jeg mer faen. Men så er jeg jo i kontakt med mennesker hver dag uansett, og føler ikke akkurat for å droppe normal dusjing. De fleste menn jeg møter til daglig lukter ingenting. De som ofte gjør det er rimelig spesielle. Jeg jobber på en stor plass med mange forskjellige typer, men har merket meg at de som stinker, ofte mangler sosial intelligens. Vet dog at det finnes unntak og problemer med overproduksjon av svette, så skal ikke være helt bastant heller. Anonymkode: 18c0c...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #4 Del Skrevet 12. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste menn jeg møter til daglig lukter ingenting. De som ofte gjør det er rimelig spesielle. Jeg jobber på en stor plass med mange forskjellige typer, men har merket meg at de som stinker, ofte mangler sosial intelligens. Anonymkode: 18c0c...b6d Det du skriver her om manglende sosial intelligens henger ofte sammen med å være singel også da. Gjelder såklart ikke alle single men mange såkalt "evig single" hvertfall. Anonymkode: dffde...25b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matrobot Skrevet 12. februar 2019 #5 Del Skrevet 12. februar 2019 Hmm, jeg synes ikke at jeg gjorde noe forskjell fra å være i et forhold og det å være singel. Men jeg kan tenke meg at disse som la være å dusje, er ikke interessert i et forhold. Liksom "gitt opp". Men jeg tar egentlig alle sånne forskninger for god fisk. Spesielt når de tester et bestemt antall folk. Her testet de 82 av 7 milliarder mennesker i verden. Hvor riktig blir det egentlig? Det var forresten en annen artikkel ca 4-5 år siden om at kvinner 40-50 år er den mest uhygieniske gruppen. Jeg har ikke møtt mange illuktende kvinner fra denne aldersgruppen, men ja... Alle er jo forskjellige. Både kvinner og menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 12. februar 2019 #6 Del Skrevet 12. februar 2019 Jeg vet ikke hvor mye kredibilitet den forskninga har. Det er jo så at dårlig hygiene henger sammen med en dårlig vane og at dårlige vaner gir en del motbør i arbeidet med å få slutt på singeltilværelsen. Så det var i og for seg ingen overraskelse. Men så: mennene i denne undersøkelsen, de fikk altså ei tskjorte og beskjed om å slite og svette - og så ble tskjortene lukta på? man vil jo da anta at mennene ble grundig vasket først (ellers ville jo de single sakkalavene starte med et visst forsprang...) slik at man fikk isolert mest mulig av stygglukta som ble til akkurat under anstrengelsen. Men enda da kommer det nye problemer: er stygglukte deres "naturlige" kroppslukt, på grunn av dårlig genetikk eller hva, eller er det bare et resultat av kosthold - mye burger og hvitløksdip. Eller kanskje de usingle karene var latere av seg enn de single. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #7 Del Skrevet 12. februar 2019 Dette har jo ingen ting med hygiene å gjøre. Single menn sender mer ut feroner for å tiltrekke det motsatte kjønn. Så det at noen lukter mann er faktisk noe som tiltrekker kvinner. De har også høyere testosteronnivå. Det skjer nok noe med single lvinner som gjør de mer attraktive også. Anonymkode: c56a6...1a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå