AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #1 Del Skrevet 12. februar 2019 Jeg hilste så vidt på kompisene til daten i går. Egentlig bare i forbifarten. Fikk nå melding fra han om at han hadde fått "creds fra gutta" for å ha fått meg på kroken. Kommenterer gutter slikt? Anonymkode: ef811...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #2 Del Skrevet 12. februar 2019 Dette kan enten være sykt harry (ala "grattis med å ha fått fett på knaggen, bro") ELLER! det kan være "shit, du har funnet en dame som virker skikkelig bra for deg. Du er heldig! Ikke fuck opp nå, da." Gutter kommenterer slikt, på samme måte som jenter kommenterer sånt. Kanskje er språket forskjellig, men grunntonen er egentlig at venner bryr seg om vennene sine. Anonymkode: ce08f...916 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #3 Del Skrevet 12. februar 2019 Har inntrykk av det, ja! Synes det er litt søtt, jeg. Anonymkode: af63a...638 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #4 Del Skrevet 12. februar 2019 Jeg hadde tatt det som et kompliment, men også stilt et lite spørsmål ved mannens sosiale evner. «Creds fra gutta for å få deg på kroken», er liksom en litt rar ting å si - av ham. Kunne han ikke bare si at kompisene likte deg og synes du virket som en bra dame? Når han sier han har fått creds fra gutta, så høres det jo nesten ut som han trenger tillatelse fra dem for å være sammen med deg 😅 Sikkert helt normal gutteprat, men det meste gutteprat bør gjerne ikke gjengis ordrett til kjæresten 😝 Anonymkode: f49f3...db6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #5 Del Skrevet 12. februar 2019 Det var jo et kompliment til deg, som i at vennene hans syns du er vakker/ virker som ei kul dame. Lurer dog litt på deg når jeg ser reaksjonen din her... Anonymkode: efa47...093 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #6 Del Skrevet 12. februar 2019 Ja det gjør jo vi jenter også. "Han virket hyggelig han", "Kjekk type" Siden han kaller det for "creds" så ser jeg for meg at det er ganske unge gutter eller max i midten av tjue åra og da har det nok gått mer i "hun var digg da! hadde tap'a hu!", veldig harry og overfladisk , men ikke noe å henge seg opp i og se negativt på hvertfall. Anonymkode: 859c9...1b6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #7 Del Skrevet 12. februar 2019 Kompiser som bryr seg om hverandre snakker og spør om hverandres romantiske interesser. Noen ganger kan de spøke med hverandre om det også, erte hverandre liksom. Grunnen til at han sa det til deg er nok for å gi deg et kompliment, at du skulle føle deg sett og godtatt. Anonymkode: a7fa0...4af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #8 Del Skrevet 12. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde tatt det som et kompliment, men også stilt et lite spørsmål ved mannens sosiale evner. «Creds fra gutta for å få deg på kroken», er liksom en litt rar ting å si - av ham. Kunne han ikke bare si at kompisene likte deg og synes du virket som en bra dame? Når han sier han har fått creds fra gutta, så høres det jo nesten ut som han trenger tillatelse fra dem for å være sammen med deg 😅 Sikkert helt normal gutteprat, men det meste gutteprat bør gjerne ikke gjengis ordrett til kjæresten 😝 Anonymkode: f49f3...db6 Enig Anonymkode: 859c9...1b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #9 Del Skrevet 12. februar 2019 Det hadde jeg tatt som et kompliment! Betyr jo at de synes han har klart å få seg en bra dame! ..dog litt klønete og harry sagt, men det hadde jeg blåst i😊 Budskapet er kjempepositivt! Anonymkode: edbe6...3a9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #10 Del Skrevet 12. februar 2019 Mange menn trenger bekreftelse fra gutta. Jeg har selv blitt bortgjemt og dumpa etter å ha møtt vennene til daten. Kule typer. Anonymkode: ffee9...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 12. februar 2019 #11 Del Skrevet 12. februar 2019 Syns du skal ta det som kompliment ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SM30 Skrevet 12. februar 2019 #12 Del Skrevet 12. februar 2019 (endret) 21 minutter siden, AnonymBruker said: Mange menn trenger bekreftelse fra gutta. Jeg har selv blitt bortgjemt og dumpa etter å ha møtt vennene til daten. Kule typer. Anonymkode: ffee9...a35 Dette er viktig ja, hvis man skal holde på dama må hun komme overens med gutta. Jeg skal ha gutta for resten av livet og da må de synes min utvalgte er innafor. Dette går selvsagt ikke på utseendet, men at hun kan være med, gjerne legge litt til rette for oss, la meg få tid til de og være litt "cool". Du var kanskje kjip og bitter... Jeg forventer dette fordi jeg selv gjør det for min utvalgte - altså kan kjøpe inne vin til jentekveldene spandere spa på hun og ei venninne, overraske med takeaway når hun har en venninne på filmbesøk osv... Gjør man slikt for hverandre tror jeg man bygger er fint forhld sammen men likevel ikke bare med hverandre! Enige? Endret 12. februar 2019 av SM30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 12. februar 2019 #13 Del Skrevet 12. februar 2019 For å sitere kompisen min, etter han hadde smakt maten kjæresten min lagde: 'Jeg kommer til å få dama di til å være utro med meg.' Dette ble sagt foran et (stort) middagsselskap (inklusive kompisen min sin kjæreste), og ble tatt imot med latteren og enighet om komplimentet. Det handler mer om stemningen og dynamikken enn ordene som blir sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #14 Del Skrevet 12. februar 2019 5 minutter siden, SM30 skrev: Dette er viktig ja, hvis man skal holde på dama må hun komme overens med gutta. Jeg skal ha gutta for resten av livet og da må de synes min utvalgte er innafor. Dette går selvsagt ikke på utseendet, men at hun kan være med, gjerne legge litt til rette for oss, la meg få tid til de og være litt "cool". Du var kanskje kjip og bitter... Jeg forventer dette fordi jeg selv gjør det for min utvalgte - altså kan kjøpe inne vin til jentekveldene spandere spa på hun og ei venninne, overraske med takeaway når hun har en venninne på filmbesøk osv... Gjør man slikt for hverandre tror jeg man bygger er fint forhld sammen men likevel ikke bare med hverandre! Enige? Nei, jeg var absolutt ikke kjip og bitter. Vi gjorde ikke annet enn å hilse og danse litt. Jeg vet jeg har et utseende som ikke appellerer til alle. Anonymkode: ffee9...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #15 Del Skrevet 12. februar 2019 9 minutter siden, SM30 skrev: Dette er viktig ja, hvis man skal holde på dama må hun komme overens med gutta. Jeg skal ha gutta for resten av livet og da må de synes min utvalgte er innafor. Dette går selvsagt ikke på utseendet, men at hun kan være med, gjerne legge litt til rette for oss, la meg få tid til de og være litt "cool". Du var kanskje kjip og bitter... ??? Anonymkode: b6dbf...36e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #16 Del Skrevet 12. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ??? Anonymkode: b6dbf...36e Glem dette. Jeg skjønte sammenhengen nå. Anonymkode: b6dbf...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #17 Del Skrevet 12. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: ??? Anonymkode: b6dbf...36e Det der stusset jeg også på. Anonymkode: da861...212 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #18 Del Skrevet 12. februar 2019 Just now, AnonymBruker said: Glem dette. Jeg skjønte sammenhengen nå. Anonymkode: b6dbf...36e Ikke jeg. Anonymkode: da861...212 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SM30 Skrevet 12. februar 2019 #19 Del Skrevet 12. februar 2019 27 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke jeg. Anonymkode: da861...212 Legge til rette for at vi kan kose oss slik jeg legger til rette for at hun kan kose seg (selv om jeg ikke er med). For eksempel bestille pizza eller bare finne på noe med venninner når jeg har besøk. Trenger ikke være store greiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #20 Del Skrevet 12. februar 2019 Just now, SM30 said: Legge til rette for at vi kan kose oss slik jeg legger til rette for at hun kan kose seg (selv om jeg ikke er med). For eksempel bestille pizza eller bare finne på noe med venninner når jeg har besøk. Trenger ikke være store greiene. Ok, da er jeg med. Anonymkode: da861...212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå