Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker Lancome Hypnôse Volume-À-Porter Mascara, og jeg klør så SYKT i øynene i typ et døgn etter jeg har vasket den av! Klør litt innimellom øyevippene når jeg har den på også. Den er ikke gammel, kjøpt på Kicks i desember. 

Flere som reagerer på mascara? I så fall, hvilken bruker dere for å slippe å klø? 

Anonymkode: d991b...7f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill deg en organisk i fra nettet eller fra et merke for sensitiv hud. 

Anonymkode: f63e1...44e

• Liker 1
Skrevet

Jeg klør bare når den er i ferd med å blir for gammel/ tørr, og jeg egentlig burde kjøpt ny for 1- 2 mndr siden... Er forlvrig veldig fornøyd med Mac. 

Anonymkode: 05309...5d9

Skrevet

Jeg ville ikke ha brukt en mascara som svir og klør. Det skal veldig lite til før øynene blir skadet, så pass godt på dem! 

Anonymkode: b0d77...c8e

• Liker 2
Skrevet

Funny! Jeg kjøpte en Hypnôse på Kicks i desember som også klør noe inni granskauen. Brukt samme merket i årevis og aldri klødd før nå. Kan det være produksjonsfeil? 🤔

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Fju skrev:

Funny! Jeg kjøpte en Hypnôse på Kicks i desember som også klør noe inni granskauen. Brukt samme merket i årevis og aldri klødd før nå. Kan det være produksjonsfeil? 🤔

Oi, det var jo veldig spesielt! Liksom en litt merkelig tilfeldighet, så da er det muligens en produksjonsfeil, ja 🤔

TS

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, det var jo veldig spesielt! Liksom en litt merkelig tilfeldighet, så da er det muligens en produksjonsfeil, ja 🤔

TS

Hvem vet! Jeg er uansett så gnien at det ikke kommer på tale å kaste den før den er brukt opp. Så da blir det å gni seg i øynene ei stund til, de er jo drøye i bruk 😜

Skrevet
3 timer siden, Fju skrev:

Hvem vet! Jeg er uansett så gnien at det ikke kommer på tale å kaste den før den er brukt opp. Så da blir det å gni seg i øynene ei stund til, de er jo drøye i bruk 😜

Det kan bli dyrere med en skikkelig infeksjon på øyet!

• Liker 1
Skrevet
På 12.2.2019 den 22.40, AnonymBruker skrev:

Det kan bli dyrere med en skikkelig infeksjon på øyet!

Joda, men det har gått bra til nå:) 

Skrevet

TonyMoly bestilt på ebay. Fantastisk. Eneste jeg tåler uten om den svarte med gull på toppen fra max factor, men den fra Tony Moly er under halve prisen

Anonymkode: 6de7c...2c6

Skrevet

Slutt med mascara . Permanent  øyeskade av mascara!

Anonymkode: fb457...757

• Liker 2
Skrevet
På 12.2.2019 den 8.18, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker Lancome Hypnôse Volume-À-Porter Mascara, og jeg klør så SYKT i øynene i typ et døgn etter jeg har vasket den av! Klør litt innimellom øyevippene når jeg har den på også. Den er ikke gammel, kjøpt på Kicks i desember. 

Flere som reagerer på mascara? I så fall, hvilken bruker dere for å slippe å klø? 

Så slutt med mascara da, før du får mer uttalte problemer. MI allergi viser seg gjerne først slik du beskriver.

Anonymkode: a19fd...860

• Liker 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Åå jeg var så leie av mascara nå har jeg funnet løsningen vippeløft med farge også varer det opp til 6 uker og ikje dyrt heller. 

Anonymkode: df731...001

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ser dette er en gammel tråd, men, jeg har og kjøpt lancome sin maskara, hypnose drama, brukt den i mange år, men denne gang klarer jeg ikke å bruke den, det klør

Anonymkode: d19c2...497

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...