Gå til innhold

Solist i kirken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor mye dere betaler for solist og pianist som synger under vielsen i kirken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal betale 1000 kroner for fiolinist, som er profesjonell yrkesmusiker. Skal bare ha én solist. Synes det er råbillig, var forberedt på å betale minst 2000 kroner...

Skrevet

Er det noen som har tips til en flink og rimelig solist (sanger/sangerinne) i Oslo???

Takk! :)

Skrevet

Vi skal ha en solistn og en på saxofon, betaler 500 for solisten, mens hun som spiller er gratis fordi det er en venninne som skal delta i bryllupet.. :)

Skrevet

Kjæresten til svogeren min skal synge i vårt bryllup. Jeg har tenkt å spørre organisten kan kompe henne.

Skrevet

Svigerinnen min skal synge i kirken til vårt bryllup, og organisten akkompagnerer til en sang gratis. Utover dette hadde vi mått betale en timepris tror jeg.

Gjest linemor 99
Skrevet

Kan anbefale en fantastisk trompetist, Randi Anita som holder til litt nord for Oslo. Hun er kjempegod og tar på seg slike oppdrag; mob 41 21 83 09. Har hørt henne flere ganger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi tok kontakt med jentekoret og fikk en dame til aa synge solo. Det var nyyydelig (Hun sang Sarah Brightman: There's no one like you)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...