AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #1 Skrevet 12. februar 2019 Jeg har truffet en dame som er en del eldre enn meg. Hun er ganske høy og kraftig. Vi har ennå ikke hatt sex, men skjønner at det snart vil skje., antagelig til helga. Problemet er at jeg er veldig sjenert av natur. Har ikke så mye erfaring med jenter. Hn har hatt flere menn tidligere, vet jeg. Er flau for å vise meg naken sammen med henne. Redd hh skal bli skuffet. Har en normal kroppsbygning, men tror hun vil synes at penisen min ikke holder mål, for å si det slik. Har målt den til 13 cm lang og 12 i omkrets ved roten.Har jeg grunn til å være bekymret? Noen av dere kvinner her inne som kan gi meg et ærlig svar. Er ikke ute etter trøst. Anonymkode: 6d52f...7b3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #2 Skrevet 12. februar 2019 Du har da tunge og fingre til å kompensere med. Første regel er å lytte til partner, gjør du det så holder du mer enn nok mål. Anonymkode: 9cde8...090 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #3 Skrevet 12. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har da tunge og fingre til å kompensere med. Første regel er å lytte til partner, gjør du det så holder du mer enn nok mål. Anonymkode: 9cde8...090 Takk for oppmuntrende svar Anonymkode: 6d52f...7b3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #4 Skrevet 12. februar 2019 Min er omtrent som din. Har ikke fått klager noen gang. Vet jo at det ikke er den største, men flere har sagt at det er den beste sexen de noen gang har hatt. En som kun var elskerinne, sa at hun var helt avhengig. Mannen hennes, som var endel lenger enn meg, var god så hun. Men hun kom til nye høyder med min. Og hun kom stort sett vaginalt. Så hvordan du bruker pikken, og tunga og fingrene er mer viktig enn hvor lang den er. (Mange syns ikke at lang er godt heller - min nåværende liker ikke å ri på lange). Anonymkode: c560e...3fe 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #5 Skrevet 12. februar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min er omtrent som din. Har ikke fått klager noen gang. Vet jo at det ikke er den største, men flere har sagt at det er den beste sexen de noen gang har hatt. En som kun var elskerinne, sa at hun var helt avhengig. Mannen hennes, som var endel lenger enn meg, var god så hun. Men hun kom til nye høyder med min. Og hun kom stort sett vaginalt. Så hvordan du bruker pikken, og tunga og fingrene er mer viktig enn hvor lang den er. (Mange syns ikke at lang er godt heller - min nåværende liker ikke å ri på lange). Anonymkode: c560e...3fe Takker Anonymkode: 6d52f...7b3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #6 Skrevet 12. februar 2019 Altså, jeg er velutstyrt, men det tar deg bare så langt (pun intended). Det hjelper en del før jobben skal gjøres, damer syns det er spennende og blir kanskje litt ekstra gira, men når man begynner med penetreringen er det kjipt å aldri kunne gå til roten, droppe en hel haug med morsomme stillinger (doggy, misjonær med beina opp etc) og det faktum at svært få faktisk kommer av penetrering. De som kommer med meg kommer stort sett av at man gnikker på klit mens man penetrerer, fingring eller slikking... Anonymkode: b4f5f...84e
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #7 Skrevet 12. februar 2019 Derfor, ta det helt med ro TS Anonymkode: b4f5f...84e 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #8 Skrevet 12. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Derfor, ta det helt med ro TS Anonymkode: b4f5f...84e Den likte jeg ... . . Anonymkode: 6d52f...7b3
Gjest Alterego666 Skrevet 12. februar 2019 #9 Skrevet 12. februar 2019 Smil masse, vær fast i blikket og lydhør til hva hun liker. I min erfaring er dette suksessoppskriften. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #10 Skrevet 12. februar 2019 Nå sjekket jeg nettopp med en linjal. Når jeg kun såg på linjalen såg den kort ut. Når jeg målte fra vagina og skulle se for meg hvor lang den ble... så konkluderte jeg med at den er mer enn lang nok. Ingen problem å ri en slik penis. For det er største utfordringen med små peniser; at dei faller ut hele tiden. når partneren min har komt, så krymper penisen hans litt og litt. Først da klarer han å få meg til å komme, og da blir det helt kanon digg for meg Anonymkode: 07850...df9 1
stan Skrevet 12. februar 2019 #11 Skrevet 12. februar 2019 Ikke vær så fokusert på penisen din. Ha heller fokus på dama og hennes behov. Hjernen er det viktigste seksuelle organet. 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #12 Skrevet 12. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Min er omtrent som din. Har ikke fått klager noen gang. Vet jo at det ikke er den største, men flere har sagt at det er den beste sexen de noen gang har hatt. En som kun var elskerinne, sa at hun var helt avhengig. Mannen hennes, som var endel lenger enn meg, var god så hun. Men hun kom til nye høyder med min. Og hun kom stort sett vaginalt. Så hvordan du bruker pikken, og tunga og fingrene er mer viktig enn hvor lang den er. (Mange syns ikke at lang er godt heller - min nåværende liker ikke å ri på lange). Anonymkode: c560e...3fe Dette! Anonymkode: 9e1df...667
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #13 Skrevet 12. februar 2019 Jeg og kjæresten min ventet leeeeenge med sex. Og jeg skjønte fort at det kom av peniskomplekser, for han har ingen stor penis. Men for meg gjør det ingenting. For jeg synes det er langt deiligere med en mindre penis enn en stor en. Store peniser er oppskrytt. En mindre en kan nå veldig følsomme punkter hos oss damer. Så vi trenger ikke store peniser for å bli tilfredstilt. Og jeg er så glad for at kjæresten min endelig forstår det. Slik at han kan få litt selvtilitt. Jeg har også snakket med venninner om dette med liten penis vs stor. Og jeg er ikke den eneste som synes at store peniser er oppskrytt 🙂 Anonymkode: f2cdc...252 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #14 Skrevet 13. februar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå sjekket jeg nettopp med en linjal. Når jeg kun såg på linjalen såg den kort ut. Når jeg målte fra vagina og skulle se for meg hvor lang den ble... så konkluderte jeg med at den er mer enn lang nok. Ingen problem å ri en slik penis. For det er største utfordringen med små peniser; at dei faller ut hele tiden. når partneren min har komt, så krymper penisen hans litt og litt. Først da klarer han å få meg til å komme, og da blir det helt kanon digg for meg Anonymkode: 07850...df9 Tusen hjertelig takk for hjelpsomhet. Blir jo litt skremt av slike 20pluss som about og til dukker opp her inne. Anonymkode: 6d52f...7b3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #15 Skrevet 13. februar 2019 Lykke til, håper ting går bra med denne damen og at du får bedre selvtillit!! Anonymkode: bf8d2...119
liten og god Skrevet 13. februar 2019 #16 Skrevet 13. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lykke til, håper ting går bra med denne damen og at du får bedre selvtillit!! Anonymkode: bf8d2...119 Ja. Spenningen stiger. Huffameg. Vet ikke hvem som vil ta det forste steget. Tror det blir henne.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #17 Skrevet 13. februar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen hjertelig takk for hjelpsomhet. Blir jo litt skremt av slike 20pluss som about og til dukker opp her inne. Anonymkode: 6d52f...7b3 Du synes kanskje store pupper er fascinerende å se på, men når det kommer til stykket er det ikke svære pupper som er idealpupoen? Anonymkode: 07850...df9 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #19 Skrevet 13. februar 2019 Du vil ha et ærlig svar. Ja, noen kvinner er opptatt av penis størrelsen. Noen er sykelig opptatt av den. Hva som er greia vet ikke jeg, men kanskje det er litt i samme gata som menn som blir opphengt i store bryster? Særinger finnes overalt. Flesteparten av oss kvinner bryr oss derimot ikke så mye om penis størrelsen. Mange av oss vet ikke en gang hva som er en stor/liten penis. Med mindre man drar med seg målebåndet opp i senga (turn-off) så blir det bare gjetting. Vi kvinner er forferdelig dårlig på å gjette/måle. Jeg trodde jeg lå med en mann som hadde kjempestor penis - viste seg at den var helt normal og ikke spesielt tykk. Han ble bare veldig stiv. En annen gang lå jeg med en mann som hadde en tilsynelatende "liten" penis. Det var første gangen jeg opplevde å få flere enn én orgasme. Det var bare noe med formen på penisen som traff meg på en deilig måte. Så! Det siste du burde tenke på er penisen din. Den er sikkert kjempedeilig! Dessuten er det så mye mer enn bare penisen som betyr noe for om sexen blir bra. Faktisk havner det ganske så langt ned på lista. Det viktigste er energien, stemninga, hele opplevelsen. Som kvinne liker jeg veldig å føle meg begjært. Elsker å bli strøket/kysset over hele kroppen. Fokuser på hele henne - kyss henne på halsen, lårene, magen og bruk lang tid. NYT ikke YT er måten man skal tenke på hvis man virkelig vil ha god sex. Hvis du virkelig nyter sexen, våger å være sensuell, leker og er til stede, da blir sexen automatisk bra. Anonymkode: 1fae8...63e 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #20 Skrevet 13. februar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vil ha et ærlig svar. Ja, noen kvinner er opptatt av penis størrelsen. Noen er sykelig opptatt av den. Hva som er greia vet ikke jeg, men kanskje det er litt i samme gata som menn som blir opphengt i store bryster? Særinger finnes overalt. Flesteparten av oss kvinner bryr oss derimot ikke så mye om penis størrelsen. Mange av oss vet ikke en gang hva som er en stor/liten penis. Med mindre man drar med seg målebåndet opp i senga (turn-off) så blir det bare gjetting. Vi kvinner er forferdelig dårlig på å gjette/måle. Jeg trodde jeg lå med en mann som hadde kjempestor penis - viste seg at den var helt normal og ikke spesielt tykk. Han ble bare veldig stiv. En annen gang lå jeg med en mann som hadde en tilsynelatende "liten" penis. Det var første gangen jeg opplevde å få flere enn én orgasme. Det var bare noe med formen på penisen som traff meg på en deilig måte. Så! Det siste du burde tenke på er penisen din. Den er sikkert kjempedeilig! Dessuten er det så mye mer enn bare penisen som betyr noe for om sexen blir bra. Faktisk havner det ganske så langt ned på lista. Det viktigste er energien, stemninga, hele opplevelsen. Som kvinne liker jeg veldig å føle meg begjært. Elsker å bli strøket/kysset over hele kroppen. Fokuser på hele henne - kyss henne på halsen, lårene, magen og bruk lang tid. NYT ikke YT er måten man skal tenke på hvis man virkelig vil ha god sex. Hvis du virkelig nyter sexen, våger å være sensuell, leker og er til stede, da blir sexen automatisk bra. Anonymkode: 1fae8...63e Talk, den varmet godt. Anonymkode: 6d52f...7b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå