AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #1 Skrevet 12. februar 2019 Vurderer om jeg skal gå videre med en mulig sak i forhold til erstatning. Lurer derfor på om dere har noen advokater, eventuelt et helt firma å anbefale. Hvis det er noen dere mener jeg bør styre unna, er det mulighet for å skrive om det også. Anonymkode: ed0f7...49c
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #2 Skrevet 12. februar 2019 Spørs helt innafor hvilket temaområde. Er det eiendom, vold, forsikring, overgrep, arbeidsrelatert osv? Så må du også vurdere om utgiftene vil være verdt det hvis det kun dreier seg om erstatning og ikke straffeansvar. For eksempel vil en voldtekt være verdt å anmelde selv om man ikke får erstatning, men å gå til sak mot tidligere huseier fordi du er misfornøyd med huset uten bevis for å ha blitt lurt i salget så vil utgiftene (mange ti-talls tusen i advokat og saksomkostninger) kanskje ikke være verdt det selv om du vinner saken og erstatningen er lav, eller om du taper saken og også sitter igjen med regninga til motpartens saksomkostninger. De fleste firmaer tilbyr 30 minutter gratis hjelp så jeg kan anbefale deg å søke på nett etter advokater med ekspertisefelt innenfor det temaet du trenger hjelp med. De aller aller fleste advokater er meget gode selv om de ikke har et kjent navn. Anonymkode: ab41c...95f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå