AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #1 Skrevet 12. februar 2019 Har ikke kommet noe godt ut av å høre på alle råd fra "eldre erfarne kvinner", altså familiemedlemmer i mitt tilfelle. Det har jo gått råd opp og råd ned her inne også om at en bør høre på sine mødre osv...det har jeg gjort men er nå bare forferdleig rastløs. Føler ikke jeg får sluppet meg fri på en måte. Skal ikke gjøre ting som setter liv i fare , men å føle at man lever.. Anonymkode: a8e51...ced
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #2 Skrevet 12. februar 2019 Råd fra foreldre trenger ikke alltid være gode råd. Har selv hatt en far med sinneproblemer, og det gikk utover barna. Mor bare jattet med. Jeg har alltid blitt sett på som en stille, meningsløs person. Selv har jeg alltid trodd jeg har vært introvert. Sannheten er at jeg er en veldig sosial person, en extrovert, men har følt meg undertrykt hele livet og har derfor blitt jævlig ulykkelig. Ville anbefale deg å leve litt ja. Ikke hør på alle råd. Husk at det er ditt liv. Jo tidligere du innser det, jo bedre. Anonymkode: c768f...a89 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå