Gå til innhold

Jeg er så redd for at jeg for vid. Hvordan finne ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Håper på kloke svar her. 

Jeg er ei jente i begynnelsen av 20-årene som debuterte for 1-2 år siden. Jeg har ikke mye erfaring, med andre ord.
Før jeg debuterte seksuelt var jeg så nervøs slik at jeg brukte stort utstyr sånn at jeg er forberedt på penis - rett og slett. 
Sex de første gangene var vondt, men godt. Nå som jeg klarer å slappe av derimot, føles det ut som at penis glir inn veldig lett. 
Min partner får inn to-tre fingre kun etter litt klining og kyssing. Penis glir inn uten og ut uten problem. 
Jeg er så nervøs for om jeg har "ødelagt" meg selv nedentil- vet liksom ikke hva en normal sexrunde skal kjennes ut som? Skal det gjøre vondt? Jeg kjenner at det er ganske vondt når jeg har beina opp på skuldrene fks. for da treffer han langt inn. 

Beklager for rotete innlegg, men dette er jo oppriktig noe jeg tenker over. 

Anonymkode: 9cf38...43f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har grublet på det samme. Det er nesten umulig for en kvinne å finne ut om hun er vid eller trang eller normal. Vi er så fleksible der nede. Når vi blir opphisset så blir vi automatisk videre der nede, enten vi vil eller ikke.

Min kjæreste kan også få inn 2-3 fingre. Er det så rart egentlig? En penis er vel rundt samme størrelsen?

Sex skal ikke gjøre vondt. Det skal være godt. Du skal kjenne at han er der og kjenne friksjonen/bevegelsene. Hvis du ikke kjenner at han er inni deg, da kan det hende du er litt romslig eller at han er litt liten. 

Jeg ble svært usikker på meg selv en periode og gikk skikkelig inn for å finne ut om jeg var vid eller trang. Det finnes faktisk tall der ute. Målinger man kan sammenligne seg med. Men, det er jo ikke bare å stappe en linjal oppi der.

Uansett er det ingen vits i å tenke på det. For du kan ikke gjøre noe med det uansett. Du er født sånn. Det beste du kan gjøre er å utføre kegel/bekkenbunns øvelser. Hvis du bruker disse øvelsene under sex vil du sikkert oppleves litt trangere. 

Anonymkode: 63171...c01

• Liker 3
Skrevet

Nå må dere gi dere jenter! Dere er helt normale og om man blir våt er det vanlig at ting går lettere (som det skal). Tror dere at dere er skapt for å hindre ting i å komme inn eller ut der?

Dere gjør samme feilen som så veldig mange før dere; ligger kun å tenker på hans opplevelse av det hele.

• Liker 11
Skrevet

Hei. Jeg har enda til gode å møte en dame som er vid nedentil, og jeg her vel hatt sex med det man kan kalle et representativt utvalg, jeg er vel også det som kan kalles normalt utrustet, så slapp av damer, dere er nok helt normale nedentil.

Når underlivsmuskler nevnes. Hvis du rir din partner, så prøv å sitte helt i ro og bruk musklene i underlivet. Får du det til så vil du få evig heltestatus. De gangene jeg har opplevd det har vært helt enormt.

Ha en fortsatt fin aften 🙂

• Liker 4
Skrevet

Penis skal gli inn uten problem og 2-3 fingre er normalen :) Så lenge tampongen ikke sklir ut av deg fordi du beveger deg normalt så er du ikke vid :) 

Anonymkode: 6612c...c83

• Liker 4
Skrevet

Jenter, dere bør bekymre dere hvis dere får to til tre hender, og kanskje en fot innenfor husa.  Alt under er ikke noe å tenke på.

Anonymkode: 22cd9...0ea

• Liker 6
Skrevet

Har hatt sex med over 100..

En trang vagina klarer jeg 1 finger i starten og etterhvert 2.

En normal vagina klarer jeg 2 fingre i starten og kanskje 3 etterhvert

En god vagina tar 3 i starten og en hånd etterhvert.

Hilsen mann

Anonymkode: aa124...ee8

Skrevet

Det skulle stå stor vagina på den siste. Foretrekker trang, men normal er helt innafor :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det skulle stå stor vagina på den siste. Foretrekker trang, men normal er helt innafor :)

Nå lurer jeg litt her... Foretrekker du trang fordi du trenger mye stimulering eller fordi du selv er "liten"?

Anonymkode: b662f...18a

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Kargo skrev:

Hei. Jeg har enda til gode å møte en dame som er vid nedentil, og jeg her vel hatt sex med det man kan kalle et representativt utvalg, jeg er vel også det som kan kalles normalt utrustet, så slapp av damer, dere er nok helt normale nedentil.

Når underlivsmuskler nevnes. Hvis du rir din partner, så prøv å sitte helt i ro og bruk musklene i underlivet. Får du det til så vil du få evig heltestatus. De gangene jeg har opplevd det har vært helt enormt.

Ha en fortsatt fin aften 🙂

Haha, det skal jeg prøve i natt!:fnise:

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå lurer jeg litt her... Foretrekker du trang fordi du trenger mye stimulering eller fordi du selv er "liten"?

Føler du deg truffet? Nei, er over normalen i tykkelse. Er ekstra stimulerende med mye friksjon. Smak og behag.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler du deg truffet? Nei, er over normalen i tykkelse. Er ekstra stimulerende med mye friksjon. Smak og behag.

Om jeg følte meg truffet? Nei, jeg er nok trangere enn trang og er nok en av de som er trangere nedentil nå enn før fødsel 😂 Men da var svaret at du trenger (eller ønsker om du vil) mye stimulering. Er en fair sak det som du selv sier..

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen mann

Hvis man bare får plass til en finger så har man underlivssykdom med ekstra slimhinnevev som gjør sexen vond. Det er ikke normalt. En normal vagina får fint plass til 2-4 fingre med gradvis oppvarming. Til og med en vagina som oppleves trang på penis kan også få plass til å bli fistet med riktig og tilstrekkelig oppvarming. 

Anonymkode: 6612c...c83

• Liker 6
Skrevet

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen mann

Haha... vet du, kjæresten min som var JOMFRU før han møtte meg, sa dumt for seg selv "du ekke såå trang" når han så på ett eller annet på kondomeriet som det sto "for en trang nytelse" (var kondomer eller noe).  Han trodde det var noe for folk som hadde trange mus🙄.. (han er litt dum.) Jeg fikk sikkelig dårlig selvtillit av den kommentaren, og han skjønte ikke hvorfor. Men han får IKKE mer enn 1 finger inn i høna mi.... og det er når jeg er våt....  jeg fant sex leketøyene hans i skapet, regner med at de har gitt han en slags falsk forhåpning? Jeg vet ikke, men du ga meg værtfall selvtilliten tilbake! 

Så takk!

Anonymkode: 06d70...906

• Liker 1
Skrevet

Helt sikkert ikke. I hvert fall ikke for meg. 

Anonymkode: bb312...58b

Gjest Paramount
Skrevet

Vær stolt av deg selv slik du er, da vil du alltid være perfekt, og deilig for riktig partner.

Kun idioter er opptatt av dette. Ikke vær en av dem.

Skrevet
8 timer siden, 1Cecilie skrev:

Haha, det skal jeg prøve i natt!:fnise:

Nå ble jeg jo litt nysgjerrig. Hvordan gikk det? 😉

Skrevet

Den eneste måten man kan finne ut om man er vid eller trang på, er å ligge med en mann og få han til å fortelle deg hvordan statusen er.
Helst bør han ha ligget med mange damer før, og helst bør han ha en helt gjennomsnittlig penis.

Å finne det ut på egenhånd er umulig. Med mindre man er i katagorien veldig trang eller veldig vid.

Jeg hører stadig vekk kvinner "skryte" på seg at "Åh-jeg er så trang. Jeg får bare inn én finger"
Okeeei... Hvordan får du i det hele tatt inn en penis da?
Det er faktisk stor forskjell på en penis og på en slank liten kvinnefinger.
Slike kvinner ødelegger selvbildet til andre kvinner.
Jeg kan slite med å få inn en finger en dag jeg er tørr og innskrumpa og sex er det siste jeg tenker på. NÅ derimot. Nå har jeg fått meg ny kjæreste. Er kanskje konstant lettere opphisset. Å få inn 2-3 fingre under sex er jo null problem.

Anonymkode: 63171...c01

• Liker 2
Skrevet

Du finner det ut ved å sammenligne med venninner. Inviter venninnegjeng på overnattingsbesøk. En fin anledning til kjenne på hverandre og sammenligne og få svar det du måtte lure på. Det er helt sikkert flere enn deg som lurer.

Anonymkode: 1f3aa...9cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...