Gjest gjesten Skrevet 11. april 2005 #1 Del Skrevet 11. april 2005 Har slitt på jobben en god stund nå. Et års tid i hvert fall. Jeg vet det selv og sjefene mine har nå også begynt å lure. Får liksom aldri gjort noe, utsetter alt, har også droppet et par møter som jeg skulle vært på, ringt og sagt jeg var "syk" men hadde bare ikke ork. Jobben er bra den, kollegene også, men jeg klarer ikke å ta meg sammen! Har vel kommet inn i en ond sirkel nå da, med masse som henger over meg og unnskyldninger jeg har viklet meg inn i... Har ikke sagt noe om dette til sjefen, vi jobber ikke fysisk på samme sted så han ser egentlig ikke hvordan jeg holder på. Gjør det jeg skal, det er ikke det, men ikke noe ekstra heller.. Er det bare meg som er lat? Eller noe? Kan godt være, men gi meg et spark i ræva her til å få snudd dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 11. april 2005 #2 Del Skrevet 11. april 2005 Kanskje du egentlig bør finne deg noe annet? Alle blir vi lei iblant, men ett år i strekk er jo litt lenge da.... Høres ikke ut som du er utbrent synes jeg, og unnskyld hvis jeg er frekk; men kanskje du bare er litt "lat"? Når en er utbrent er man vel helt nedkjørt, og klarer ingenting; kommer seg ikke på jobb i det hele tatt. Begynn å se deg om etter noe annet. Hør etter om du kan omplasseres i bedriften. Hva jobber du med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 11. april 2005 #3 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg kjenner meg igjen i noe av det du beskriver. Lurer veldig på hvordan du har det ellers i livet. Ut i fra innlegget ditt luere jeg på om du er deprimert? Ofte kan man være det uten å vite det selv. Dersom du ikke har det så bra ellers også, vil jeg ihvertfall råde deg til å ta kontakt med fastlegen din. Vær ærlig og si hvordan du har det. Spør om å bli henvist til psykolog, det kan hjelpe veldig for en i din situasjon. Stor klem til deg,og lykke til. Send gjerne et pm dersom du vil ha noen å snakke med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #4 Del Skrevet 12. april 2005 Hvordan har du det ellers i livet? Jeg er som deg, møkklei jobben, og har også vært det i et år tid...lyst til å prøve noe annet, men vanskelig å få andre jobber - bor på et lite sted.Men; så fort arbeiddagen min er over, er jeg sjeleglad, full av energi som jeg bruker på fritiden min - instruktør på rideskole, har egen hest, har seilbåt...DETTE livet digger jeg, mens jeg er møkklei jobben som har blitt en nødvendig mare for å skaffe inntekt..Tror ikke jeg er deprimert, bare litt låst i situasjonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltoppen Skrevet 12. april 2005 #5 Del Skrevet 12. april 2005 For det første: få deg en skikkelig helsesjekk! Det kan faktisk være fysiske årsaker til at du føler deg sånn, f.eks. allergi, mangel på vitaminer osv. Dernest: beveg deg! Finn en aktivitet som du trives med og gjør den hver dag. Plutselig vil du kjenne at overskuddet kommer tilbake. Til slutt: Få hjelp til å komme ut av den vonde sirkelen du er i. Kontakt en rådgiver, coach eller terapeut. Det er utrolig nyttig å få noen å diskutere ting med og som har som oppgave å hjelpe deg. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 12. april 2005 #6 Del Skrevet 12. april 2005 Tusen takk for svar alle sammen! Jeg har det bra ellers. Trener regelmessig. Merker egentlig at ting går litt lettere nå som det går mot sommer... men vet ikke helt om jeg klarer å snu dette av meg selv etter ett år... Deprimert? Har en bra jobb og har egentlig ikke lyst til å bytte. Mye pga lønn kanskje. MEN har mye ansvar som jeg kanskje (innerst inne) ikke trives med? En å prate med er nok lurt. Og helsesjekk kanskje. Har ikke lyst til å ta dette opp med sjefen men det må jeg vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå