AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #1 Skrevet 11. februar 2019 Kjærester gjennom 1,5 år nå, har hver våre barn og bor i hvert vårt hus. Koser meg sammen med han i våre barnefri-uker og annenhver helg, og barna koser seg sammen annenhver helg igjen, MEN - jeg STORKOSER meg de ukene jeg er helt alene og kun med barna mine også!! For da styrer vi oss selv uten å måtte ta hensyn til de andre, rydder og vasker kun vårt eget rot, roligere stemning i huset, mindre mas, spiser det vi vil og når vi vil, ser det vi vil på tv, Osv... Men når vi er alle samlet, så sliter jeg veldig med at det blir litt "overveldende" og "mye" Bør jeg revurdere forholdet vårt? Bør jeg bare være alene med mine? Anonymkode: db052...123
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #2 Skrevet 11. februar 2019 Jeg tror jeg ville ha revurdert forholdet. Det er klart det alltid er en omvendelse å dele livet sitt med noe ny, men om den nye har med x antall barn blir det fort mye, ikke bare for deg men for de andre partene også og du føler på stresset så ville jeg ha revurdert. Selv er jeg en person som ikke har noe i mot å rydde etter vårt eget rot, vi har et rolig hjem med gode rutiner som funker veldig bra til oss. Om det en dag skulle bli slutt mellom meg og mannen så er sjansen mikroskopisk for at jeg finner en annen mann/familie der ute som sklir rett inn i våre rutiner og våre spor så jeg hadde nok forblitt singel til barna er store. Hverdagen kommer først pleier jeg alltid å si, og vil du da virkelig bruke 26 uker i året på stress? Anonymkode: cc47c...ee0 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #3 Skrevet 12. februar 2019 Kan dere ikke fortsette akkurat som dere har det? Anonymkode: f63df...938 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #4 Skrevet 12. februar 2019 Men er det hos han "feilien" ligger, eller er det kaoset med antall barn + miksen av mine og dine barn? Hvis det er barna som er årsaken, så ville jeg sett det an til når de blir eldre. Hvis han er årsaken: Slå opp. Anonymkode: 9a5c3...295
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå