AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #1 Skrevet 11. februar 2019 Flere mødre/fedre som føler det slik noen ganger?: Livet består av jobb, ta seg av barn, husarbeid, å være for utslitt til å orke noe man synes var morsomt før..vennene blir færre...man føler man ikke strekker nok til på noe plan. Anonymkode: 4d2b2...a4f
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #3 Skrevet 11. februar 2019 Signerer denne! Passer på å ikke forville meg til feil strøk i byen. Føler jeg ser så værbitt og sliten ut at jeg når som helst kan forveksles med en tung rusmisbruker😭😂 Anonymkode: 6c5ae...ccd
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #4 Skrevet 11. februar 2019 Jeg har barnefri annenhver helg å har alltid store planer for fredagen som jeg gleder meg til,også ender det nesten alltid opp med at jeg sovnet rundt 17.30 på sofaen Anonymkode: 86482...475 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #5 Skrevet 11. februar 2019 Hvis ingenting i livet er lystbetont høres det ut som en deprisjon, bør behandles, ta kontakt med fastlegen. Anonymkode: bcbd3...d29 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå