AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #1 Del Skrevet 11. februar 2019 Noen som har erfaring med rene sextreff, såkalte bootycalls? Jeg pleier å ha friends with benefits, fordi kun sex gir meg som regel ingenting. Jeg er ikke noe fan av tøm og røm. Føler meg litt brukt rett og slett. Selv om det er avtalt på forhånd. Så dere som driver med booctycalls. Hva er greia? (ikke meninga å fornærme noen. Er bare nyskjerrig) Anonymkode: a60fb...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #2 Del Skrevet 11. februar 2019 Har du forstått begrepet? En bootycall er når du kontakter ff’en/fwb/whatever for nettopp sex. Kunne vært kalt parringsrop på norsk. Fordi du pleier gi fwb’en din en bootycall. Anonymkode: e8842...c45 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #3 Del Skrevet 12. februar 2019 Hmmmm. I hode mitt er en bootycall at man sier man vil ha sex, den andre kommer innom, det er rett på sak, og når man er ferdig så går den andre. Ikke noe mer. Rett på sak og hadebra. En fwb er en som kommer for å være sosial. Man ser gjerne en film, spiser litt sammen, koser både før og etter sex. Et treff som fwb varer gjerne i flere timer. Det er hvertfall min erfaring. Og det gir så utrolig mye mer Anonymkode: a60fb...07e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 12. februar 2019 #4 Del Skrevet 12. februar 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler meg litt brukt rett og slett. Noen tenner på akkurat det. Å bli brukt. Det er greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #5 Del Skrevet 12. februar 2019 Det er jo akkurat det samme.. Anonymkode: 98d18...309 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå