Gå til innhold

Opptint kjøttdeig fra i går

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

I går skulle jeg lage taco, og tok ut kjøtteig fra frysern. Etter en stund blei det til at vi måtte reise bort, og jeg la kjøttdeigen i kjøleskapet. Kan jeg fremdeles bruke denne i dag, eller er den ødelagt?? Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I går skulle jeg lage taco' date=' og tok ut kjøtteig fra frysern. Etter en stund blei det til at vi måtte reise bort, og jeg la kjøttdeigen i kjøleskapet. Kan jeg fremdeles bruke denne i dag, eller er den ødelagt?? Noen som vet??[/quote']

Kan ikke tro noe annet enn at det skulle gå bra. Hvor lenge tror du kjøttdeigen ligger i kjøledisken i butikken?

Gjest skindeep
Skrevet

Tror det skal gå bra, jeg hadde brukt den i dag, men ikke i morgen da.

Skrevet

Klart du kan bruke den i dag! Vi er generelt sett for pysete slik....den har jo ligget i kjøleskap og har holdbarhet noen dager.

Gjest Anonymous
Skrevet

Bare å bruke idag! Som en annen sa, vi er ofte alt for pysete!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde sikkert brukt den i morgen og jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takker for svar. Da er det ingen tvil. Jeg bruker den i dag. Bare ville forsikre meg siden den har vært tatt ut fra fryseren noen timer liksom. Thanks again :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
I går skulle jeg lage taco, og tok ut kjøtteig fra frysern. Etter en stund blei det til at vi måtte reise bort, og jeg la kjøttdeigen i kjøleskapet. Kan jeg fremdeles bruke denne i dag, eller er den ødelagt?? Noen som vet??

helt fin i dag og i morgen.

Skrevet

Den tåler godt å ligge noen dager i kjøleskapet. Du kan fint bruke den både i dag, i morgen og sikkert i over i morgen også!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå har jeg brukt kjøttdeigen, og det var ikke noe farlig. Den var helt fin. (I tilfelle noen andre skulle lure på det samme..)

Takk for svar alle sammen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...