Gå til innhold

elendig i butikkene i Stavanger....

metteflette

Anbefalte innlegg

Jeg var på Kilden idag, ingen av butikkene der fører mammaklær, utenom Kappahl som kun hadde bukser.

Er det noen som vet om plasser hvor de har fine klær til ikke altfor mye penger... Vet om Bittens og Lindex på Kvadrat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste i Aftenblad på fredag eller lørdag at en ny butikk var åpnet i Stavanger. Husker bare ikke navnet og hvor den ligger akkurat nå. Skal se om jeg klarer å finne det ut.

Har du vært på H&M å sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i Aftenblad på fredag eller lørdag at en ny butikk var åpnet i Stavanger. Husker bare ikke navnet og hvor den ligger akkurat nå. Skal se om jeg klarer å finne det ut.

Har du vært på H&M å sett?

Ååååå, kommer ikke heller på navnet, men den ligger i Kubbgata, på vei opp til gågaten der med H&M. Men de fører nesten bare stripete ting tror jeg... hehehe

Nei, har ikke vært på H&M enda, det er jo helt kaos der inder ombyggingen. Men tror de har litt mer der enn andre steder. Var nettopp inne på nettet og bestilte litt topper og slikt, det er jo egentlig det som trengs...

Jeg er ikke mer enn 3 mnd, men vil være forberedt den dagen jeg plutselig ikke passer noenting.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå' date=' kommer ikke heller på navnet, men den ligger i Kubbgata, på vei opp til gågaten der med H&M. Men de fører nesten bare stripete ting tror jeg... hehehe[/quote']

Forståelig.. :wink:

Prøv H&M på Kvadrat, ikke like lett å finne fram, men vel verdt et forsøk. Eller så har du jo også H&M på Vågen 33 i Sandnes, ikke så stor, men mer oversiktlig enn den på Kvadrat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

H&M på Kvadtar har sluttet med mammaklær..Så du må nok til byen på H&M isåfall. Noen som vet hva den nye butikken i Stavanger heter ?

Kine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninen min fant ut at det er et todelt navn, på P... Ligger ved siden av sko butikken og den italienske restauranten, er du med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke Polarn och Pyret kanskje? En svensk kjede med mamma og barneklær?

(Har aldri vært i stavanger altså, men vet butikker i den kjeden har dukket opp andre steder, og det passet med todelt navn på P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke Polarn och Pyret kanskje?   En svensk kjede med mamma og barneklær?  

(Har aldri vært i stavanger altså, men vet butikker i den kjeden har dukket opp andre steder, og det passet med todelt navn på P)

Det var det ja!!! Tusen takk, dette irriterte meg skikkelig nå... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Bare glad for å kunne hjelpe.

Pleier selv å alltid irritere meg over det når jeg ikke kommer på navn og sannt. Så grubler og kverner det i hodet lenge, og jeg bråvåkner om natten og plutselig husker det :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnhildf

Nå må vi gravide i dette landet ta oss sammen, og forlange litt; Hennes Og Maurits på Kvadrat har tatt vekk mamma-klærne fordi lokalene er FOR SMÅ! På Kvadrat (Norges største handlesenter...) er det kun Lindex som fører noe som helst, og de har alvorlig talt mildt sagt kjedelige antrekk. Til gjengjeld må vi på Vågen i Sandnes, som har fått inn noe... :evil:

Bitten er jo helsefarlig å besøke, får ikke gå ifred for å kikke der, nei! Det var et problem i fjor jul å gå høygravid, alle antrekk fikk en allerede stor person til å se gedigen ut. Snille dere 60 tusen gravide i Norge: kan dere ikke bli med å skrive brev til kjeder som H&M, Lindex og Cubus, så får vi kanskje inn noe som vi kan gå i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skulle vi gjort Gunnhild er inne på noe der.

Her jeg bor er det kunn H & M som har mamma klær. Å det var jaggu ikke rare kroken det heller. Hadde noen pirat bukser,men det synes jeg blir litt kjølig ennå gitt :roll: Ble ikke akkurat inponert nei. Må man virkelig se ut som ei kjerring fordi man er gravid? Er bare 3 mnd. på vei jeg også,men magen har kommet utrolig fort denne gangen. Noen som mente det ikke var uvanlig i tredje svangerskapet? Men uannsett klær må man ha :wink: Å om en mnd. skal jeg i bryllup, gleder meg ikke akkurat når jeg tenker på klær. Har ikke sett en kjole ennå jeg kan bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arghhh... jeg blir også gal av å ikke finne noen mammaklær.

Her hvor jeg bor er det kun Lindex som har, og det er absolutt ingen penklær. Begynner jo å nærme seg konfirmasjoner, bryllup og 17 mai osv. men ikke en kjole eller et skjørt i sikte..... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...