Gå til innhold

Rift i underlivet

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hver gang jeg har samleie får jeg en vond rift i underlivet, like ved overgangen til mellomkjøttet. Den er ganske så vond, og det tar noen dager før den er grodd.

Noen tips til hva jeg kan gjøre med det? Noe jeg bør smøre på? Gå til legen og få klippet den opp? Stiftet sammen? Hva som helst?

Hilsen frustrert og sår

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Har samme problem, gynekolog anbefalte daglig smøring med enten olivenolje (!) eller babyolje.

Gjest Anonymous
Skrevet

Var det ikke jordnøtteolje de anbefalte at gravide skulle smøre seg med så de ikke sprakk under fødselen?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei der...

har selv hatt det problemet...

Det som hjalp for min del, var å ikke ha sex på en stund...

Jeg ventet i 2-3mnd , og etter det , har jeg ikke hatt noe problem med at det revner.... Annet enn gubben som ble litt vel plagsom i den perioden... :hoho:

Skrevet

Fikk råd om å leve i sølibat ei stund. Det hjalp :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, Jeg har levd i sølibat i 29 år, nettopp begynt med dette her. Så det er IKKE aktuelt å "leve i sølibat i noen måneder", for å si det sånn...

hilsen sår og frustrert trådstarter

Gjest Anonymous
Skrevet

Lurer meg på om du han ha sopp el?

Siden du aldri har hatt den type "aktivitet" der tidligere, vil det vel ta litt tid før kroppen venner seg til ting og.

P-piller og andre hormonelle endringer kan og forårsake slikt.

Lykke til :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker en vannfri fuktighetskrem som heter ceridal på leppene når de er såre. Kansje det kan være noe å prøve ut?

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg bruker en vannfri fuktighetskrem som heter ceridal på leppene når de er såre. Kansje det kan være noe å prøve ut?

hihi, spørs hvilke lepper du snakker om da=) Her var det vel snakk om de der nede... Er det noe vi ikke vet om deg Hixerbear? :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror nok det er den fysiske aktiviteten som gjør at jeg revner litt. Får ta det rolig en stund fremover og se det an!

Takk for alle spennende teorier :-) !

Hilsen trådstarter, nå gjengrodd og usår

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...