Gå til innhold

Miranda i Stavanger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vennina mi har vært her å prøvd en flott kjole, og det første vi reagerte på er at du får ikke lov til å ta bilder av kjolen. De står også å passer på som "hauker" når du prøver, vil ha kjolen ut med engang. Vi ville skrive ned nummer og størrelse, men de er jo så kjappe.

Så går jeg inn idag , fordi jeg skal være forlover, men kommer til å være høygravid på det tidspunktet. Jeg ville i utgangspunktet vite om de førte noen aktuelle kjoler til meg, og det gjorde de ikke.. Så spurte jeg om å få se en kjole i den fargen som vennina mi har valgt, så jeg kan få sydd en kjole til meg, men det kunne hun ikke fordi det ble kopiering..... :o

Vært på Madla brudesalong også, mye bedre service der.... Noen med andre erfaringer her??

Og er ikke dette litt rart??

Videoannonse
Annonse
Gjest Sukkerert
Skrevet

Veldig pussig.

Jeg vet ikke så mye om hvilke regler de opererer med, men kan umulig tenke meg at det kan bli kopiering når du skal ha en gravid-kjole og hun ikke.

Skrevet

Begge de brudesalongene jeg har vært i har hatt forbud mot å ta bilde av kjolen.

Nå har jeg jo kjøpt den, så jeg har tenkt å be om å få ta bilde av den på tilpassningstimen - kjekt å kunne vise til når jeg skal bestille bukett, snakke med frisør og stylist, jakte smykker osv.

Skrevet
Veldig pussig.

Jeg vet ikke så mye om hvilke regler de opererer med, men kan umulig tenke meg at det kan bli kopiering når du skal ha en gravid-kjole og hun ikke.

Uansett så skal jeg jo ikke ha en brudekjole, jeg vil jo bare gjerne at det skal harmonere med bruden. Når jeg først skal gå til skrittet å få sydd kjole, kan jeg jo gjøre det skikkelig. Jeg synes de er rare der jeg...

Gjest gjesta
Skrevet

Så dårli! :o

Og dårlig hjemmeside.. :ler: Ikke proff akkuratt..!

Ei venninne har vært på Madla brudesalong, og der fekk hun veldig god service. Der skal jeg gå :)

Skrevet

Ikke lov til å fotografere er tydeligvis noe de aller fleste brudesalongene opererer med. Men du får selvsagt lov å ta bilde etter at du har bestemmt deg for kjole og inngått en avtale/kjøpt den.

Men at du ikke skulle få se på en kjole for å kunne se fargen, virker helt på jordet.

Skrevet

Jeg fikk heller ikke fotografere kjoler, men så snart jeg hadde bestemt meg kunne jeg ta så mange bilder jeg ville. Synes uansett at det høres ut som om du har fått skikkelig dårlig service.

Gjest solisol i.i
Skrevet

Har vært noen ganger på Miranda jeg. Første gang med svigerrinnen min når hun skulle gifte seg. De oppførte seg akkurat slik som du beskriver.. De er ikke gode i hodet de som jobber der nede.. :roll:

Andre gang var når jeg skulle kjøpe kjole til et bryllup. Det var broren til samboeren min og jeg ville selvfølgelig være fin.

Sa jeg ikke ville ha sort kjole fordi det var nærmeste familie.. Det eneste hun kunne tilby meg var en sort kroppsnær kjole der halve kjolen var gjennomsiktig slik at både det ene og det andre vistes..

Sa jeg ikke ville ha en slik kjole og da var jeg en så vanskelig kunde at jeg ikke hadde noe der å gjøre.

Så en kan trygt si at jeg ikke har fått den beste servicen der nei :ler:

Kommer ikke til å sette mine føtter innenfor den butikken mer.

Har en del veninner og som løp ut av butikken etter å ha blitt møtt med sure miner.

Brudebutikken på madla og Bryne skal visst være veldig bra.. Skal selv gå der når den tid kommer :P

Skrevet
Har vært noen ganger på Miranda jeg. Første gang med svigerrinnen min når hun skulle gifte seg. De oppførte seg akkurat slik som du beskriver.. De er ikke gode i hodet de som jobber der nede.. :roll:

Andre gang var når jeg skulle kjøpe kjole til et bryllup. Det var broren til samboeren min og jeg ville selvfølgelig være fin.

Sa jeg ikke ville ha sort kjole fordi det var nærmeste familie.. Det eneste hun kunne tilby meg var en sort kroppsnær kjole der halve kjolen var gjennomsiktig slik at både det ene og det andre vistes..

Sa jeg ikke ville ha en slik kjole og da var jeg en så vanskelig kunde at jeg ikke hadde noe der å gjøre.

Så en kan trygt si at jeg ikke har fått den beste servicen der nei :ler:

Kommer ikke til å sette mine føtter innenfor den butikken mer.

Har en del veninner og som løp ut av butikken etter å ha blitt møtt med sure miner.

Brudebutikken på madla og Bryne skal visst være veldig bra.. Skal selv gå der når den tid kommer :P

:roll: Jeg skjønner ikke at folk kan drive butikk på den måten.

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg da.... Og enig i det med hjemmesiden deres, den er ekstremt dårlig!!

Men de er de eneste i distriktet som fører Demetrios kjoler desverre.....

Men Madla har kjempeservice!! :)

Skrevet

Jeg leide kjole på miranda, jeg ville ha Demetrioskjole da..

Tror det kommer an på hvem du møter der, for det var veldig opp og ned med servicen egentlig. Jeg fikk ei veldig koselig som hjalp meg de siste gangene! :)

Men, fikk ikke ta bilde før kjolen var bestilt nei..

Skrevet

Jeg var å prøvde kjoler på Madla salongen, hadde noen venninner med meg. De hadde litt travelt akkurat da (hadde ikke bestilt time) Så hun dama sa bare at vi skulle ta oss til rette og prøve i vei, var kjempekoselig! Og vi knipset som bare det, bilde av alle kjolene :-) På Miranda har jeg aldri vært, men det hørtes veldig dårlig ut da, værste jeg vet når butikkansatte ikke viser service!

Skrevet

Jeg og to av mine venninner har akkurat samme erfaring med Miranda som deg.

Madla, Breiavatnet, og Galleri Amia på Bryne er veldig bra. Den andre brudesalongen på Bryne har jeg hørt en del negativt om, men var bare så vidt innom der selv... hun hadde ingenting til meg...

Gjest Gjest jeg og
Skrevet

Jeg kjenner hun som eier det og kan bekrefte alt. Hun behandler kundene sine som... jeg vet ikke. Ihvertfall, når hun triumferende forteller om en som var så bitch at hun kastet henne ut, fordi hun brukte for lang tid, tenker jeg i mitt stille sinn at det må være noe galt med hele mennesket. Har hørt flere si at det er direkte utrivelig å komme inn dit og det kan jeg godt forstå. Man skal da i DET MINSTE ha respekt for kundene sine og det eier hun ikke det minste fnugg av når hun kan snakker om kundemassen sin generelt som dumme kyr. Nå kjenner jeg henne ikke gjennom brudesalongen slik andre her gjør, men om jeg skulle kjøpt meg brudekjole hadde jeg gått alle andre plasser enn der selv om hun er en bekjent!

Skrevet

Gjør hun virkelig det!!! En annen ting vi reagerte på er det at når venninen min prøvde kjolen , (som hun så fantastisk ut i...) så kom hele betjeningen å kommenterte hvor nydelig hun var i den, og ved siden av står det en annen å har sikkert tilpasningstime til sin kjole, med noen kilo litt mer enn oss to. Hun fikk ikke en eneste kommentar, og så ut som hun hadde lyst til å synke gjennom jorden. Vi reagerte begge på dette og snakket om det i bilen, DET er dårlig kundebehandling.

Er ikke meningen å kaste dritt om denne butikken, men jeg synes kanskje vi burde være flinkere å gi en tilbakemelding til eierne her. Jeg personlig kunne tenkt å sende en mail faktisk..

Gjest gjesta
Skrevet
Gjør hun virkelig det!!! En annen ting vi reagerte på er det at når venninen min prøvde kjolen , (som hun så fantastisk ut i...) så kom hele betjeningen å kommenterte hvor nydelig hun var i den, og ved siden av står det en annen å har sikkert tilpasningstime til sin kjole, med noen kilo litt mer enn oss to. Hun fikk ikke en eneste kommentar, og så ut som hun hadde lyst til å synke gjennom jorden. Vi reagerte begge på dette og snakket om det i bilen, DET er dårlig kundebehandling.

Er ikke meningen å kaste dritt om denne butikken, men jeg synes kanskje vi burde være flinkere å gi en tilbakemelding til eierne her. Jeg personlig kunne tenkt å sende en mail faktisk..

Ja, send en mail hvis du vil. de fortjener å høre det & bør gjøre noe med det... :o

Skrevet

Jeg har kjøpt min kjole på miranda, og følte jeg fikk god service. kanskje jeg har vært veldig heldig da.. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tro meg. Det bryr dem der sola ikke skinner, det er jeg overbevist om. Jeg tror det eneste språket de skjønner er lavere omsetning! Har inntrykk av at penger er alt... . :roll:

Jeg VET det jo ikke men det er inntrykket mitt at de bryr seg provoserende lite om KUNDENE og irriterende mye om OVERSKUDDET.

Gjest gjesta
Skrevet
Tro meg. Det bryr dem der sola ikke skinner, det er jeg overbevist om. Jeg tror det eneste språket de skjønner er lavere omsetning! Har inntrykk av at penger er alt... . :roll:  

Jeg VET det jo ikke men det er inntrykket mitt at de bryr seg provoserende lite om KUNDENE og irriterende mye om OVERSKUDDET.

Vel, nå er jeg så skremt at jeg gidder ikke gå dit. FØR jeg har vert der.. Og det blir ikke mye overskudd på dem om de ikke bryr seg om kundene, for rykter går;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har faktisk vært der og prøvd demetrios kjoler og jeg var kjempefornøyd.

Jeg endte ikke opp med og kjøpe kjole derfra for jeg fant ut at Christiane hadde de samme kjolene med halv pris på tilbehøret og da sparte jeg en del penger.

Sikkert dårlig gjort av meg og ikke handle der, for jeg fikk faktisk god service. :roll:

S.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...