AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #1 Skrevet 11. februar 2019 Jeg vet jeg muligens får svar som: "Ikke alle bryr seg så mye om dine barn som du gjør" "Ikke alle synes det er så stort at barnet begynner å gå , de skal jo alle gå en gang" "Kjenner ikke mine tantebarn!" Osv osv.. Jeg klarer ikke slutte å sende Snaper av barna våre til min svigerinne. Jeg sender snaper når det skjer store ting i utviklingen deres, som jeg ser på som store ting for oss foreldre. F.eks: -Stå for første gang. (Med bilde av at barnet står med det største smilet) - Idag er de første stegene tatt. JEG blir såret når jeg ikke får noen svar tilbake overhode, bildene er åpnet, ingen svar. Samme på Instagram, bilder vi legger ut av store ting som skjer, men ingen svar fra henne. Jeg ser at hun liker andres bilder , for om vi har felles venner så kommer gjerne de man er venn med opp først på bildene over de som har likt, ikke at jeg går inn å sjekker, men det kommer altså ofte opp under bildet (ett par navn om man er felles med dem). Vi har for kanskje tre år siden hatt ett litt anspent forhold, min mann og hans andre søsken har mistet kontakten pga vanskelige ting som er skjedd opp igjennom. Han hadde ikke respekt for min mann blandt annet. Det virker som min svigerinne straffer meg for deres uvennskap. Jeg prøver å få de til å snakke sammen, men ingen ønsker ta steget, jeg forstår og respekterer min mann og gir opp det håpet. Tilbake til tema for tråden. Jeg blir såret fordi jeg føler hun har bestemt seg for å såre meg med å ikke gi noen reaksjon på tingene jeg deler , jeg føler det er ubehagelig ettersom jeg ser hun liker mye annet. Sikkert bagateller, men jeg blir såret. Egentlig har jeg lyst å sende en melding å spør om hun ikke ønsker disse bildene og oppdateringene, men jeg kan ikke det. Jeg må bare bite dette i meg. Hva tenker dere ? Anonymkode: 08783...699 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #2 Skrevet 11. februar 2019 Slutt å sende bilder/oppdateringer. Hvis hun bryr seg får du nok noen snapper igjen. Dersom hun har barn selv har hun vel nok med sine egne, og ikke like opptatt av når ditt barn står for første gang. har hun ikke barn selv, vet hun skkkert ikke hvor stort det føles for deg og ikke bryr seg nevneverdig Anonymkode: 9e082...479 16
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #3 Skrevet 11. februar 2019 Dette er en kjempeenkel problemstilling! Slutt å send til henne. Sånn. Problemet er løst. Eller er det som en tvangshandling som du bare ikke klarer å stoppe? Isåfall må du få hjelp. Anonymkode: 0c6b2...e38 39
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #4 Skrevet 11. februar 2019 Enig med AB over. Anonymkode: abf7e...910
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #5 Skrevet 11. februar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt å sende bilder/oppdateringer. Hvis hun bryr seg får du nok noen snapper igjen. Dersom hun har barn selv har hun vel nok med sine egne, og ikke like opptatt av når ditt barn står for første gang. har hun ikke barn selv, vet hun skkkert ikke hvor stort det føles for deg og ikke bryr seg nevneverdig Anonymkode: 9e082...479 Hun har barn selv. Anonymkode: 08783...699
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #6 Skrevet 11. februar 2019 Bare slutt å send henne noe. Ikke utsett deg for isfronten hennes. Anonymkode: fe703...d56 6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #7 Skrevet 11. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bare slutt å send henne noe. Ikke utsett deg for isfronten hennes. Anonymkode: fe703...d56 Det er akkuratt det jeg føler jeg gjør ja,utsetter meg for isfronten hennes. Jeg lever i håpet.. Jeg tenker hun må vel bry seg om de selv om hun misliker meg. Anonymkode: 08783...699
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #8 Skrevet 11. februar 2019 La mannen din stå for evt oppdateringer. Det er hans søster, hans ansvar. Anonymkode: e256c...2a8 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #9 Skrevet 11. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: La mannen din stå for evt oppdateringer. Det er hans søster, hans ansvar. Anonymkode: e256c...2a8 Likevel har har lyst at hun kan bry seg , sammen med oss. Jeg liker jo, og bryr meg om hennes barn. Anonymkode: 08783...699
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #10 Skrevet 11. februar 2019 Vel, jeg er på den andre siden. Jeg fikk så mye snap, bilder og videoer av tantebarn at jeg til slutt måtte si ifra at det fantes en grense for hvor mange ganger om dagen de sendte meg snap. Resten av familien fikk også gjennomgå med utallige snap hver eneste dag, og det er ikke like interessant for oss andre å se 15 snapper hver dag av at barnet spiser, barnet ser tv, barnet spiser igjen, barnet sitter på gulvet, krabber litt og åpner en skuff,spiser igjen og så et bildet av barnet i pysj, og et av barnet med tannbørsten i munnen. Det blir ganske kjedelig etterhvert med 15 lange filmsnutter eller bilder hver dag i ukesvis. Anonymkode: cbbdc...e0e 22
Gjest Krampus Skrevet 11. februar 2019 #11 Skrevet 11. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Likevel har har lyst at hun kan bry seg , sammen med oss. Jeg liker jo, og bryr meg om hennes barn. Anonymkode: 08783...699 Det eneste du gjør er å irritere henne og gjøre henne enda mindre interessert.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #12 Skrevet 11. februar 2019 Long story short: Det er ikke ALT som trengs å sendes på snap eller legges ut på Instagram. Anonymkode: cbbdc...e0e 12
Jegogduogvito Skrevet 11. februar 2019 #13 Skrevet 11. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, jeg er på den andre siden. Jeg fikk så mye snap, bilder og videoer av tantebarn at jeg til slutt måtte si ifra at det fantes en grense for hvor mange ganger om dagen de sendte meg snap. Resten av familien fikk også gjennomgå med utallige snap hver eneste dag, og det er ikke like interessant for oss andre å se 15 snapper hver dag av at barnet spiser, barnet ser tv, barnet spiser igjen, barnet sitter på gulvet, krabber litt og åpner en skuff,spiser igjen og så et bildet av barnet i pysj, og et av barnet med tannbørsten i munnen. Det blir ganske kjedelig etterhvert med 15 lange filmsnutter eller bilder hver dag i ukesvis. Anonymkode: cbbdc...e0e Lurer på hvordan det er for barnet at mor bare filmer hele dagen ?! 10
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #14 Skrevet 11. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, jeg er på den andre siden. Jeg fikk så mye snap, bilder og videoer av tantebarn at jeg til slutt måtte si ifra at det fantes en grense for hvor mange ganger om dagen de sendte meg snap. Resten av familien fikk også gjennomgå med utallige snap hver eneste dag, og det er ikke like interessant for oss andre å se 15 snapper hver dag av at barnet spiser, barnet ser tv, barnet spiser igjen, barnet sitter på gulvet, krabber litt og åpner en skuff,spiser igjen og så et bildet av barnet i pysj, og et av barnet med tannbørsten i munnen. Det blir ganske kjedelig etterhvert med 15 lange filmsnutter eller bilder hver dag i ukesvis. Anonymkode: cbbdc...e0e Dette handler om de store tingene, ikke det du snakker om. Du kan gjerne svare om du tenker noe om tråden. Anonymkode: 08783...699 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #15 Skrevet 11. februar 2019 3 minutter siden, Jegogduogvito skrev: Lurer på hvordan det er for barnet at mor bare filmer hele dagen ?! Jeg gjør ikke det iallefall.., dette var en annen situasjon. Anonymkode: 08783...699
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #16 Skrevet 11. februar 2019 6 minutter siden, Merricat skrev: Det eneste du gjør er å irritere henne og gjøre henne enda mindre interessert. Med å vise henne tantebarnet sitt ??? Anonymkode: 08783...699
Gjest Krampus Skrevet 11. februar 2019 #17 Skrevet 11. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Med å vise henne tantebarnet sitt ??? Anonymkode: 08783...699 Hun er jo tydeligvis ikke interessert.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #18 Skrevet 11. februar 2019 4 minutter siden, Merricat skrev: Hun er jo tydeligvis ikke interessert. Det er det som er sårt Anonymkode: 08783...699
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #19 Skrevet 11. februar 2019 Samme greia her. Bruker riktignok ikke så mye tid på snap/Instagram, men det lille jeg sender eller legger ut, får jeg aldri respons på, men det andre legger ut, «liker» hun med en gang. Sårt, men det er som det er. Verden faller ikke sammen, og livet går videre. Anonymkode: ba721...bb7 1
Gjest Krampus Skrevet 11. februar 2019 #20 Skrevet 11. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er det som er sårt Anonymkode: 08783...699 Du hjelper ikke situasjonen ved å sende henne bilder hun ikke vil ha ihvertfall. Da gjør du henne lei og irritert. Slutter du så kan det hende hun innser at hun savner det og da kommer hun til dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå