yunayinu Skrevet 11. februar 2019 #1 Del Skrevet 11. februar 2019 (endret) . Endret 15. februar 2019 av yunayinu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #2 Del Skrevet 11. februar 2019 Jeg har det akkurat på samme måte med en jeg dater! Har ikke hørt fra han på en uke siden jeg ikke gidder å skrive til han enda en gang. Nå får han sende melding først. Får se hvor lang tid det tar da.. Anonymkode: 1a5ae...865 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #3 Del Skrevet 11. februar 2019 Det der varierer nok litt fra person fra person, kan hende han bare ikke er typen til å tekste/snappe frem og tilbake. Men av egen erfaring så er det som regel ikke et godt tegn. Anonymkode: 82e3b...09a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #4 Del Skrevet 11. februar 2019 Jeg er i nesten lik situasjon nå med en jeg dater. Vi har stort sett kontakt via snap, og der er det nesten alltid han som sender noe først og de fleste snappene sender han, men det er ingen prat, og vi snakker ikke, jeg føler ikke vi blir kjent ordentlig for det er jo ikke nok med bilder eller en date per uke eller enda mer sjeldent. Hvis jeg sender et spørsmål f eks så svarer han veldig kort. Jeg er også vant med at jeg snakker med eksen min på tlf i timesvis siden vi begynte å være sammen, så jeg vet hva jeg på en måte mangler. Dette gjør meg rett og slett mindre interessert, og jeg forstår deg veldig godt. Anonymkode: 91a49...407 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #5 Del Skrevet 11. februar 2019 Jeg har det helt motsatt med en som tekster meg HELE tiden. Tror nok bare folk er veldig forskjellige, jeg kunne tenkt meg mye mindre kontakt. Trenger ikke å bety at han ikke er interessert, men det er jo også mulig. Anonymkode: 73e1a...c2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #6 Del Skrevet 11. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det akkurat på samme måte med en jeg dater! Har ikke hørt fra han på en uke siden jeg ikke gidder å skrive til han enda en gang. Nå får han sende melding først. Får se hvor lang tid det tar da.. Anonymkode: 1a5ae...865 Not that into you! Anonymkode: 493c8...4c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McMary Skrevet 11. februar 2019 #7 Del Skrevet 11. februar 2019 (endret) Ja det der er kjipt. Jeg tolker det som liten interesse selv om folk er forskjellige. Sitter akkurat og tvinger meg selv til å ikke sende en melding i dag for å ikke være masete, men helst skulle jeg hatt litt kontakt hver dag.. Blir fort overtolking, nesten så jeg har gitt opp allerede. Bedre å få vite det klart og tydelig om han ikke er så interessert så jeg kan gå videre. Jeg har hatt andre chatter / dater som sender meldinger flere ganger om dagen, det var sååå mye koseligere! Gjør dating mer spennende også, selv om det ikke skulle bli noe stort in the end. Siden daten din tross alt tar initiativ til å treffes, vil jeg tro han er interessert allikevel da! At han bare ikke liker å chatte så mye. Det er lov å spørre på neste date hva han tenker om grad av kontakt. Endret 11. februar 2019 av McMary Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duftavsommerregn Skrevet 11. februar 2019 #8 Del Skrevet 11. februar 2019 3 timer siden, yunayinu skrev: Jeg har vært på et par vellykkede dates med en fyr, (vi er 23 og 25) og når vi møtes har vi alltid mye å snakke om og kjemien er god. Men mellom datene tekster vi ikke så mye, da det som regel er jeg som starter samtalen kombinert med at jeg ikke vil virke for påtrengende. Når jeg er interessert i noen foretrekker jeg å ha litt kontakt hver dag, om ikke bare et par kjappe meldinger fram og tilbake. Hvor mye snakket dere sammen over nettet før dere traff hverandre? Driver på med dette nå, og fy pokker jeg føler meg ikke komfortabel med det i det hele tatt Er som å lære å gå igjen, kommer til å tryne i grøfta rimelig raskt føler jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå