Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er plaget med store porer i kinnene som følge av at jeg klemte på kviser når jeg var mindre, og har nå fått arr/store porer... Er det noens om har tips ? regner ikke med at man kan fjerne det, men evt tips til å dekke deg over...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Clinique har noe som heter pore minimazier som visstnok skal være veldig effektiv.

Skrevet

Med behandling hos hudpleier/ hudlege kan det bli endel bedre!! Må nok gå på litt sterkere enn vanlig hudpleie.

På Skin In i Oslo har de veldig god erfaring med akkurat ditt problem!! Og har hørt de er veldig flinke der!

Så hvis du ønsker å forbedre huden din , og ikke bare dekke over, kan jo dette være et tips?? :)

Skrevet
Med behandling hos hudpleier/ hudlege kan det bli endel bedre!! Må nok gå på litt sterkere enn vanlig hudpleie.

På Skin In i Oslo har de veldig god erfaring med akkurat ditt problem!! Og har hørt de er veldig flinke der!

Så hvis du ønsker å forbedre huden din , og ikke bare dekke over, kan jo dette være et tips?? :)

Skrevet

MD Formulations Lotion skal også hjelpe på store porer+mye annet. Min hud har blitt synlig bedre etter at jeg begynte å bruke den. Kjøpes billigst på

www.essensialdayspa.com

Skrevet

biopur serien fra biotherm er også bra mot store porer.

Skrevet

Dr Hauschka Ansiktsrensekrem skal hjelpe på store porer.

Det er i hvertfall en deilig og veldig god rensekrem, men lukter øl da :) Du må bruke vanlig ansiktrens utenom, da den ikke "vasker", den er mer enn massasje greie :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...