Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #1 Skrevet 11. april 2005 jeg er plaget med store porer i kinnene som følge av at jeg klemte på kviser når jeg var mindre, og har nå fått arr/store porer... Er det noens om har tips ? regner ikke med at man kan fjerne det, men evt tips til å dekke deg over...
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #2 Skrevet 11. april 2005 Clinique har noe som heter pore minimazier som visstnok skal være veldig effektiv.
carina81 Skrevet 11. april 2005 #3 Skrevet 11. april 2005 Med behandling hos hudpleier/ hudlege kan det bli endel bedre!! Må nok gå på litt sterkere enn vanlig hudpleie. På Skin In i Oslo har de veldig god erfaring med akkurat ditt problem!! Og har hørt de er veldig flinke der! Så hvis du ønsker å forbedre huden din , og ikke bare dekke over, kan jo dette være et tips??
Lille smurf Skrevet 11. april 2005 #4 Skrevet 11. april 2005 Med behandling hos hudpleier/ hudlege kan det bli endel bedre!! Må nok gå på litt sterkere enn vanlig hudpleie. På Skin In i Oslo har de veldig god erfaring med akkurat ditt problem!! Og har hørt de er veldig flinke der! Så hvis du ønsker å forbedre huden din , og ikke bare dekke over, kan jo dette være et tips??
Miss Marple Skrevet 12. april 2005 #5 Skrevet 12. april 2005 MD Formulations Lotion skal også hjelpe på store porer+mye annet. Min hud har blitt synlig bedre etter at jeg begynte å bruke den. Kjøpes billigst på www.essensialdayspa.com
Theolina Skrevet 12. april 2005 #6 Skrevet 12. april 2005 biopur serien fra biotherm er også bra mot store porer.
Gjest manic Skrevet 13. april 2005 #7 Skrevet 13. april 2005 Dr Hauschka Ansiktsrensekrem skal hjelpe på store porer. Det er i hvertfall en deilig og veldig god rensekrem, men lukter øl da Du må bruke vanlig ansiktrens utenom, da den ikke "vasker", den er mer enn massasje greie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå