AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #1 Skrevet 11. februar 2019 Hei alle sammen, Må det være en tilstand for at man ikke skal bli våt? Eller kan det være så enkelt som at man ikke er kåt nok? Jeg har aldri hatt dette problemet før. Fikk meg kjæreste i fjor sommer, vi har det så utrolig fint sammen. Han er ikke den mest «ivrige» med sex. Sexn er kanskje noe kjedelig, men jeg tar medansvar for det. Vi koser oss og har funnet vår greie. Det er mer enn nok for meg egentlig, men jeg merker jo at jeg ikke blir kåt som jeg ble i starten. Jeg kan ligge og legge opp til sex, altså JEG har lyst, men blir ikke våt! I går var det tørt som en Sahara, altså skremmende tørt! Hadde ikke gått å stikke en penis inn der uansett hva huff. Noen som kan noe om dette? Skjønner at man kan bruke glidemiddel, men jeg lurer vel litt mer på årsak osv. Jeg er 34 år, har sjekket alle verdier - er ikke i overgangsalderen. Kommer jo ikke til å bli gravid med saharadåse! Det er jo helt ille, sæden må jo ha noe å svømme i!!! Dette plager meg, jeg har jo senest inntil i sommer blitt så våt at det dryppet! Da syntes jeg det var flaut liksom, at det dryppet / rant av musa. Nå er problemet helt omvendt! Forstår ingenting! Oppgitt:( Anonymkode: 30fad...aef
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #2 Skrevet 11. februar 2019 Problemet er vel at kroppen din har lært at sexen ikke blir det helt store, og derfor uteblir den store opphisselsen og fysiske og psykiske responsen. Har du startet eller endret hormonprevensjon kan det også virke negativt inn. Kanskje dere kan gjøre noen endringer som treffer tenningsmønstret ditt bedre. Anonymkode: 5fc9e...4cd
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #3 Skrevet 11. februar 2019 Ja sant, enn hvor dumt det høres ut så er jeg redd for å ta det opp. Redd det skal starte en greie hvor han føler han ikke klarer å tenne meg, hans selvtillit rundt vår sex dempes og snøballeffekten vil slå inn. Vanskelig bare! Spesielt når jeg jo er utrolig tiltrukket av han! Skjønner ikke helt min egen kropp her! Men sexn vår er veldig streit, så kan være jeg trenger mer krydder rett og slett! Anonymkode: 30fad...aef
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #4 Skrevet 12. februar 2019 Blir du våt om du masturberer uten ham? Anonymkode: d49de...422
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #5 Skrevet 12. februar 2019 Vi er så og si alltid sammen så jeg gjør liksom aldri det, men for å finne ut av dette gjorde jeg det i går - og ja jeg blir våt, men ikke sånn veldig. Var virkelig mye mer for bare noen få mnd siden! jeg blir jo våt når vi har sex noen ganger, men det er liksom så lite om du skjønner? Anonymkode: 30fad...aef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå