Gå til innhold

Finnes det noen seriøse og realistiske måter å jobbe hjemmefra, her i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

99% av "work from home" jobbene jeg finner på nett er forbeholdt Amerikanere, og folk som bor i USA. 

Si at du er hjemmeværende pga. f.eks sykdom, men har lyst å tjene noen tusenlapper ekstra i mnd over nett - finnes det noen gode alternativ? Da seriøse arbeidsgivere som gir jobb, og faktisk betaler

Anonymkode: cfeee...230

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig! Men du må jobbe ræva av deg for å bygge opp gode referanser og få flere oppdrag. Dette er altså hovedsakelig frilanseroppdrag innen flere felt som kan utføres hvor som helst, så du må ha et eller annet som etterlyses i arbeidsmarkedet. Du kan ikke jobbe med hva som helst hjemmefra. 

Anonymkode: 93822...99d

Skrevet

Du kan starte en nettbutikk. Så har du lager, pakker og sender ting hjemmefra. 

Men det er litt jobb. Takler du det. Kan du ha en vanlig butikkjobb. Her krever det at du finner et hull i markedet og er innovativ skal du overleve. 

Anonymkode: d02d7...26b

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan starte en nettbutikk. Så har du lager, pakker og sender ting hjemmefra. 

Men det er litt jobb. Takler du det. Kan du ha en vanlig butikkjobb. Her krever det at du finner et hull i markedet og er innovativ skal du overleve. 

Anonymkode: d02d7...26b

Dette er som regel uaktuelt for syke folk (som f.eks sitter i rullestol, er bundet til en seng, eller liknende).

Videre kreves det oppstartkapital.

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig! Men du må jobbe ræva av deg for å bygge opp gode referanser og få flere oppdrag. Dette er altså hovedsakelig frilanseroppdrag innen flere felt som kan utføres hvor som helst, så du må ha et eller annet som etterlyses i arbeidsmarkedet. Du kan ikke jobbe med hva som helst hjemmefra. 

Anonymkode: 93822...99d

Det er jo forsåvidt greit, men hvor finner man disse jobbene? Har vi noen god portal i Norge for freelance? 

Det nærmeste jeg kommer typisk Fiverr, er Finn småjobber - men det er jo et helt ræva system.

Skrevet

Prøv Lionbridge. Jeg har hovedinntekten min gjennom dem.

Anonymkode: 57f09...ebe

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv Lionbridge. Jeg har hovedinntekten min gjennom dem.

Anonymkode: 57f09...ebe

Hva slags oppdrag får du eller gjør du der ?  Og hvor mye i mnd klarer du å tjene? 

Anonymkode: f119a...ef4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...