AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #1 Skrevet 11. februar 2019 Hører at stress kan utsette eggløsning. Men nå blir jeg nesten stresset for å bli stresset 😅 Har en ganske krevende jobb som lærer med utagerende barn. Men jobber redusert, så jeg føler ikke at det er et stort stressmoment egentlig.. også har jeg et lite barn fra før som krever sitt+ et verv (som ikke tar mye tid). Det er vel slik at man kan leve med normalt stress uten at det påvirkes? Anonymkode: 8eff4...298
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #2 Skrevet 11. februar 2019 Hvis dette er en stressende hverdag så kan du virkelig glede deg til du får barn. Anonymkode: 78da8...386
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #3 Skrevet 11. februar 2019 Slapp av, tom kvinner som lever i krig får eggløsning. Anonymkode: 9a1fe...5b9
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #4 Skrevet 11. februar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis dette er en stressende hverdag så kan du virkelig glede deg til du får barn. Anonymkode: 78da8...386 Har barn fra før.. 😅 Og jeg mener ikke at hverdagen min er veldig stressende! Men om eggløsningen er såpass sensitiv at den påvirkes av «normalt» stress? Anonymkode: 8eff4...298
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #5 Skrevet 11. februar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slapp av, tom kvinner som lever i krig får eggløsning. Anonymkode: 9a1fe...5b9 Ja, det er jo sant... Anonymkode: 8eff4...298
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #6 Skrevet 11. februar 2019 Jeg lever også med stress på jobb i dagliglivet, men har hatt regelmessige sykluser. En mnd ble den forsinket, da hadde jeg hatt 3 dødsfall på jobb på en uke samtidig som mamma havnet på sykehuset. Anonymkode: 1fb9f...a54
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #7 Skrevet 11. februar 2019 Jeg tror kanskje det varierer fra person til person hvor raskt eggløsningen blir påvirket, hvis den i det hele tatt blir det. Det varierer vel hvor fort vi blir stresset også. Jeg opplevde å hoppe over mensen, og da sikkert eggløsning også, innimellom en periode jeg hadde en jobb jeg ble svært stresset av (bla. pga. mye utagering og mye ansvar). Men da kjente jeg jo godt at jeg hadde høy puls, vondt i magen, sov dårlig osv. Anonymkode: edc1c...f0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå