Gjest Tiny i.i. Skrevet 11. april 2005 #1 Del Skrevet 11. april 2005 Vi skal flytte om et par mnd, da er vesla 10 mnd. Skal jeg selv ringe helsestasjonen på det nye stedet, eller får de beskjed av folkeregisteret eller noe, og tar kontakt med oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 11. april 2005 #2 Del Skrevet 11. april 2005 Gi beskjed til helsestasjonen der du bor. Det er en eller annen regel om at de ikke kan sende papirene til den nye helsestasjonen uten ditt samtykke. Det fikk ihvertfall jeg beskjed om da jeg flyttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 11. april 2005 #3 Del Skrevet 11. april 2005 Da vi flyttet, ga jeg beskjed på siste time på den gamle helsestasjonen. Men den nye helsestasjonen måtte purre på de allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiny i.i. Skrevet 12. april 2005 #4 Del Skrevet 12. april 2005 Ok, takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå