AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #1 Skrevet 11. februar 2019 Har brukt opp mine 20gb, lurer nå på om jeg skal kjøpe en datapakke på 10gb eller ikke. Hvis jeg ikke kjøper datapakke koster det maks 49kr per dag(opp til10gb). Tenkte å streame masse serie idag, lønner det seg ikke å bare kjøre masse idag til maks 49kr? 🤪 Anonymkode: 57cd9...1f5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #2 Skrevet 11. februar 2019 Hva i alle dager er det du driver med som klarer å bruke så mye data??? Sinssykt! Anonymkode: 6c5bb...d60
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #3 Skrevet 11. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva i alle dager er det du driver med som klarer å bruke så mye data??? Sinssykt! Anonymkode: 6c5bb...d60 Sinnsykt? Ok.. jeg streamer serier. Har ikke wifi før slutten av mnd(ny leilighet). Så da bruker jeg delt internett(mobildata) på Apple TV. Noe mer du vil ha forklart? Ønsker svar på det jeg spurte om takk😊😅 Anonymkode: 57cd9...1f5 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #4 Skrevet 11. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sinnsykt? Ok.. jeg streamer serier. Har ikke wifi før slutten av mnd(ny leilighet). Så da bruker jeg delt internett(mobildata) på Apple TV. Noe mer du vil ha forklart? Ønsker svar på det jeg spurte om takk😊😅 Anonymkode: 57cd9...1f5 Du klarer å tenke ut det sjøl vil jeg tro. 49 kr PER DAG! Hvor lenge tror du at du har 10 gb? Og hvor mye koster en pakke med 10gb? Enkel matte Anonymkode: 6c5bb...d60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå