Gå til innhold

Hva er grunnen til at du ikke liker ditt/dine barns stemor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen har fått seg ny dame, og jeg kjenner at jeg liker det ikke. Innerst inne så bunner det nok i sjalusi. Ikke pga eksen, men barna. Hun får tilbringe like mye tid med dem som jeg. Frykter at de skal like henne bedre. Vet at det er jeg som må jobbe med meg selv og mine følelser, men det er en vanskelig situasjon likevel. 

Hvorfor liker ikke du dine barns stemor?

Anonymkode: 59557...989

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok likt henne som venn 🙂

men som ste mamma kom hun inn i mitt barns liv  på 30 minutters varsel, da hadde ikke barnet sett eller hørt fra far på 6 mnd..

hun hjalp far manipulere situasjonen slik at samværet nesten ble 50/50, ungen ble ødelagt av det mens det sto på (diagnose i bildet)

de godkjenner ikke at barnet hat ekstra utfordringer, de unngår åpen kommunikasjon. Ste mor gav barnet gjevnlig kontra beskjeder på ting jeg hadde sagt..

sumert enkelt 🙂

Anonymkode: d6c3f...939

Skrevet

Jeg hadde nok også likt henne som venn. Synes hun er tøff, sporty, interessant og har merket flere ganger at vi har lik humor. Og jeg VIL få til et bra forhold fordi det er bra for barna (og for oss). Sjalusi forstyrrer nok litt. Jeg elsker ikke mannen min lengre, men føler fortsatt på et eller annet nivå at det er "oss". Og på en måte er det jo det også, det er meg han har laget og oppdrar tre barn med. Jeg tar meg ofte i å tenke at han er litt min og kan bli sjalu når jeg innser at hun er like viktig for han nå som jeg var for han før. Hjelper heller ikke at hun er utrolig vakker.

Anonymkode: 393c1...3a1

Skrevet

Jeg liker hun ikke fordi hun ikke ser barnets beste. Hun (også barnefar) er veldig umodne, og eier ikke selvinnsikt. De har begge dårlig omsorgsevne. Gjeld opp etter ørene, hun har ikke jobb. Hun har generelt lite å tilby mitt barn. Tror ikke hun har hatt det lett. Hun kommer fra en ressurssvak familie, og er selv blitt utsatt for omsorgssvikt, men jeg klarer ikke unnskylde oppførselen hennes fordet. Hennes sjalusi og kontrollbehov kommer i veien for mitt og fars samarbeid om barnet. Hun tar mye plass, er frekk mot meg, og blander seg i ting hun egentlig ikke har noe med. Heldigvis har de ikke barnet mer enn 20%, så jeg prøver å forholde meg til de så lite som overhodet mulig. 

Anonymkode: a6790...5b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...