Gå til innhold

Tips til variasjon i forspillet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistenker at det er vanlig å låse seg fast i et mønster når det gjelder forspill. Jeg trenger i hvertfall litt inspirasjon for å bryte ut av mønsteret. Av en eller annen grunn er det mye enklere å variere penetrasjonssexen. Dette er hva vi gjør:

- Hun øverst, tørrjukker, kliner.

- Han øverst, tørrjukker, kliner.

- Hun suger han.

- Han slikker henne.

- Ligger på siden inntil hverandre, kliner, hun runker han, han fingrer henne.

- 69.

- Han står på knærne enten oppå henne eller ved siden av hodet hennes, hun suger han, han fingrer henne. 

I tillegg til dette er det selvfølgelig mer stryking og kyssing, men det er i hovedsak disse "teknikkene" vi bruker. Synes egentlig det bare er de to siste som skiller seg ut som litt rå og sexy, til gjengjeld er det lenge mellom hver gang vi har dem! 

Anonymkode: 71ff4...597

Videoannonse
Annonse
Gjest Noenlundelikefremt
Skrevet

Vel så viktig som ulike teknikker er å variere hvem som tar initiativ, hvor og hvordan. Hos oss kommer variasjon av seg selv fordi vi gjerne kaster oss over hverandre på kjøkkenet, i bilen, ute, you name it. Hvis forspillet er at han fingrer henne i en heis så er liksom ikke den store forskjellen hva slags teknikk de bruker, men hva slags situasjon de er i.

Skrevet

Pleier å bite i pikken 

Tørrjukke sofaen mens han ser på

Anonymkode: 62555...886

• Liker 3
Skrevet

Deepthroat kanskje? gagging og hvis hun liker det.

Anonymkode: e6b15...63e

Skrevet

Sensuell Massasje? Teasing?

• Liker 1
Skrevet

Fingring i analen hennes.

Anonymkode: e6b15...63e

Skrevet

Jeg tenker nok på forspill som det som kommer før det du beskriver nå, det du beskriver tenker jeg som sex. 

Jeg tenker at variasjonen kommer like mye i hva man gjør utenfor senga, eller før man berører kjønnsorganene. Hvordan man vekker seksuell interesse hos hverandre. Dette er jo også mye lettere å variere fordi her finnes det jo ingen grenser. 

Kle seg sexy, litt sånn tilfeldig gjennomsiktige klær, tilfeldig gå naken gjennom stua for å hente noe, tilfeldig la ham se kanten på den sexy trusa, sovne på sofaen iført pent undertøy som vises under teppet, gå i korte skjørt eller trange jeans og utnytte dette, romantisk mat, massasje, teasing ute feks tafsing ute, dra utringningen litt elstra ned i det dere går et sted for dere selv, piknik ute med litt kos under teppet, gå i svømmehall sammen og ha noen små bevegelser og omfavnelser i vannet, gå truseløs, klå på hverandre under oppvasken, ta ham på innsiden av lårene mens han kjører bil, skrive lapper til hverandre om hva man vil gjøre, kysse i nakken rett før en skal gå osv osv osv

Som sexandling (det du kaller forspill) kan man involvere rumpen mer (Ikke nødvendigvis anus), bruke isbiter/mat, gjøre det på uvante steder i huset, dusje sammen, ha sex foran speil, spanking, binde hverandre, bruke øyemaske, bruke sexleketøy osv. Men for min del er delen før sex, det å holde spenningen oppe i hverdagen minst like viktig for er man når når man kommer til sengen ordnes det meste av seg selv og fantasien settes i gang. Elsker å planlegge sexy klær som jeg liksom "tilfeldig" har på meg feks ikke by under hvit t-skjorte etter dusjen på kvelden

Anonymkode: b0158...605

• Liker 1
Skrevet

Støtter sensuell massasje, og generelt mye stryking og kyssing på kroppen :) Puste tung i øret, småbite eller suge på øreflippen

Anonymkode: e849a...f35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...