Gå til innhold

Hvem som har rett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare kanskje høre deres mening, hvem som har rett her..

Har 1 år gammel barn, og stedatter 6 år som bor med meg 100%. 

Jeg passer alltid på begge barna, uten manens hjelp. Som vanlig, ber jeg ikke han om hjelp når det gjelder barna. Men..

Må si at jeg har hatt helvetes helg.

Barnet ble veldig syk, 39 feber, gråter hele tiden. Var våken to døgn, fredag natt og lørdag natt. Jeg var helt utslitt, kastet opp av at jeg var så trøtt, og hadde søvnmangel.

Mannen kommer hjem fra hyttetur, (var på tur denne helgen) ser på meg og spør «du ser så trøtt ut»

«ja, har vært våken nå i to døgn, jeg er så trøtt»» sier jeg. Han går og legger seg i sofa, og jeg rydder mens barnet fortsatt gråter, og jente som roter og maser hele tiden.

Han har ligget i sofa hele kveld, og ikke engang har han reist seg opp, for å trøste barnet som gråter. (Å hjelpe meg, eller si «du kan hvile litt» er ikke snakk om engang)

Natten kom, og jeg ble så forbannet, og sa til han at han har nå ligget hele kveld, men jeg «halv våken, to døgn uten søvn» løper runt her med barna» Så begynte han å kjefte på meg, og  skrike at jeg ikke har rett og vil bare krangle osvosv.

han har alltid å klare argumenter mot, meg at det ser ut som han alltid har rett. Nå snakker ikke vi til hverandre engang. 

Anonymkode: ac7b2...b36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din mann høres ut som en fjott og det høres ut som om dere har forferdelig dårlig kommunikasjon 

Anonymkode: 25738...9d2

• Liker 6
Skrevet

Jeg tror dere begge kommuniserte litt mangelfullt.

Forstår jeg deg rett, så tenkte du at han skulle la deg hvile, eller i det minste forstå at han må hjelpe til, etter at du hadde sagt du hadde sovet lite og var trøtt. Noen menn tar ikke «hintet», men trenger at man da i tillegg sier direkte: «Nå trenger jeg hjelp fra deg med barna, slik at jeg kan hvile meg og få hentet litt krefter».

Anonymkode: 6d794...53b

• Liker 4
Gjest månedrømmer
Skrevet

Hvorfor gidder du? Nei han har ikke rett . Du skal ikke finne  deg i å bli brukt som du blir her.  Nå er det på tide at han tar ansvar å.

Skrevet

Hvorfor vil du være sammen med han? Virker ikke som han er til noe som helst hjelp. Heller tvert imot. Tror jeg heller ville ha vært aleine med barna mine.

Anonymkode: 784c2...82f

• Liker 4
Skrevet

Du har selvfølgelig rett! For en hensynsløs lat gubbe av en egoist han er!

Anonymkode: e5e87...07b

• Liker 1
Skrevet

Barna er begges ansvar. Når mannen passer barna er ikke det å "hjelpe til", men å ta sin del av ansvaret. 

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Du har rett han er en egoistisk drittsekk. 

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil bare kanskje høre deres mening, hvem som har rett her..

Har 1 år gammel barn, og stedatter 6 år som bor med meg 100%. 

Jeg passer alltid på begge barna, uten manens hjelp. Som vanlig, ber jeg ikke han om hjelp når det gjelder barna. Men..

Må si at jeg har hatt helvetes helg.

Barnet ble veldig syk, 39 feber, gråter hele tiden. Var våken to døgn, fredag natt og lørdag natt. Jeg var helt utslitt, kastet opp av at jeg var så trøtt, og hadde søvnmangel.

Mannen kommer hjem fra hyttetur, (var på tur denne helgen) ser på meg og spør «du ser så trøtt ut»

«ja, har vært våken nå i to døgn, jeg er så trøtt»» sier jeg. Han går og legger seg i sofa, og jeg rydder mens barnet fortsatt gråter, og jente som roter og maser hele tiden.

Han har ligget i sofa hele kveld, og ikke engang har han reist seg opp, for å trøste barnet som gråter. (Å hjelpe meg, eller si «du kan hvile litt» er ikke snakk om engang)

Natten kom, og jeg ble så forbannet, og sa til han at han har nå ligget hele kveld, men jeg «halv våken, to døgn uten søvn» løper runt her med barna» Så begynte han å kjefte på meg, og  skrike at jeg ikke har rett og vil bare krangle osvosv.

han har alltid å klare argumenter mot, meg at det ser ut som han alltid har rett. Nå snakker ikke vi til hverandre engang.  

Anonymkode: ac7b2...b36

Din mann er en idiot... og JEG har rett!

Anonymkode: 96e2e...4ed

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, Thyra skrev:

Barna er begges ansvar. Når mannen passer barna er ikke det å "hjelpe til", men å ta sin del av ansvaret. 

Selvsagt, men det skader ikke å av og til si det på en sånn måte, fremfor å levere det som en ordre. Strengt tatt burde han forstå det av seg selv.

Anonymkode: 6d794...53b

Skrevet

Forlat han. 

Anonymkode: 85e5c...f86

Skrevet

For en tullebukk du er gift med. Det burde ha ringt en bjelle eller to da du sa du ikke hadde sovet på to døgn. Du må jo ha vært totalt vrak i går. 

Anonymkode: 4fc20...2e7

Skrevet

Hvordan roter dere dere inn i slikt. Dette er helt utafor.

Reagerer på at du skriver at han har "klare argumenter mot". Det du refererer har ingenting med argumenter å gjøre. Her må du bestemme deg for om du har noen fremtid med denne neanderthaleren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...