Anja(1978) Skrevet 25. august 2002 #1 Del Skrevet 25. august 2002 synes den bare var tåpelig noen andre som følte det samme ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mocca Skrevet 25. august 2002 #2 Del Skrevet 25. august 2002 Jeg må si meg helt enig med deg. Likte den ikke jeg heller. Mye underbuksehumor og null handlingl. Er vi for gamle for dette?? Mocca 77 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 25. august 2002 #3 Del Skrevet 25. august 2002 Har ikke sett nr. 2, men den første var jo digg den Lo så jeg fikk vondt i magen første gang jeg så den... Totalt meningsløs film, men mange bra poeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Effie Skrevet 25. august 2002 #4 Del Skrevet 25. august 2002 Heeelt enig med deg! :D Har riktignok ikke sett eneren da, men toeren fikk jeg med meg. Ble "presset" av ei venninne som absolutt måtte ha den med seg da den gikk på kino. Tror jeg var den eneste som ikke lo i salen. Takler bare ikke slik humor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 26. august 2002 #5 Del Skrevet 26. august 2002 :x Helt enig med deg, det var en dårlig film! Jeg klarer ikke le av noe så teit! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salina Skrevet 31. august 2002 #6 Del Skrevet 31. august 2002 Jeg syns filmen var kjempe morsom jeg! Litt teit humor kan være morsom fra tid til annen. Men det er en typisk tenåringsfilm, også kalt "fjortisfilm". Jeg har ikke sett toern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 4. september 2002 #7 Del Skrevet 4. september 2002 Synes filmen var grei nok, men ikke noe mer. Hadde jeg vært 14 år hadde jeg sikkert synes at den var hysterisk morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 4. september 2002 #8 Del Skrevet 4. september 2002 Den er sikkert morsom på en god dag med noen pils innabords... toern er vel kanskje ikke det engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 4. september 2002 #9 Del Skrevet 4. september 2002 Teite filmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 19. september 2002 #10 Del Skrevet 19. september 2002 Jeg synes American Pie filmene er morsom jeg, man må bare ta de for det de er. Leide toer'n en dag jeg ville se en lett morsom film (var ikke i stemning for et tungt drama for å si det sånn). Lo så det holdt! er jo selvfølgelig enig om at filmene ikke er Oscar-kandidater akkurat, men morsom nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 19. september 2002 #11 Del Skrevet 19. september 2002 Jeg tror ikke problemet er at de som ikke liker disse tar dem for noe annet enn det de er. Jeg tror bare de rett og slett ikke finner dem morsomme, samme hva de tar dem for. Har ikke sett noen av dem, fordi jeg synes de så så teite ut. Men jeg måtte se "Alle elsker mary" på hurtigspoling selv om jeg hadde feber og egentlig burde latt meg underholde av det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 19. september 2002 #12 Del Skrevet 19. september 2002 American pie filmene var morsomme:) Enten syns man "rumpehumor" er morsomt, eller man syns det ikke :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå