Gå til innhold

Falske tråder på KG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du oppdaget falske tråder på KG? Har funnet mange selv. Seksualitetsforumet har en god del ser jeg

Barnevertrådene er det mange av og noen har tydeligvis kampanjer for å manipulere opinionen på KG. 

Andre deler av forumet har også en god del av det jeg oppfatter som falske. De prøver enten å manipulere, normalisere forhold eller andre mellommenneskelige relasjoner som ikke er vanlig eller fremprovosere sinne. 

Anonymkode: 6a14f...e6a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du oppdaget falske tråder på KG? Har funnet mange selv. Seksualitetsforumet har en god del ser jeg

Barnevertrådene er det mange av og noen har tydeligvis kampanjer for å manipulere opinionen på KG. 

Andre deler av forumet har også en god del av det jeg oppfatter som falske. De prøver enten å manipulere, normalisere forhold eller andre mellommenneskelige relasjoner som ikke er vanlig eller fremprovosere sinne. 

Nå tråkker du på farlige stier kamerat.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnevertrådene er det mange av og noen har tydeligvis kampanjer for å manipulere opinionen på KG

Ja. Dette er en verdensomspennende hemmelig kampanje nå😂

Anonymkode: 3acfb...76f

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Dette er en verdensomspennende hemmelig kampanje nå😂

Anonymkode: 3acfb...76f

Er det? Men det er tydelig at det dukker opp fiktive barneverntråder som skal føre til negativ publisitet for barnevernet generelt. 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Er det? Men det er tydelig at det dukker opp fiktive barneverntråder som skal føre til negativ publisitet for barnevernet generelt. 

Opplever det motsatte, at brukere forherliger barnevernet og bruker alle mulige argumenter for å skape inntrykk av mye større behov for barnevernet enn det er, samt bagatellisere eller dekke over at barnevernet er infiltrert av økonomiske profittører.
Barnevernet er så skakkjørt at flere og flere ser det nødvendig å tilby hjelp til de som opplever store problemer med BV forårsaket av alt fra ingenting til bagateller.

Anonymkode: 41f53...d0d

Skrevet

Hvordan avgjør du at en tråd er falsk?

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, linsejesus skrev:

Hvordan avgjør du at en tråd er falsk?

Nei, det er jo ikke mulig å si det med stor sikkerhet. Du trodde vel ikke du heller? Det blir med antakelser når du ser tråder som kan tyde på at de er noe annet enn det de gir seg ut for å være. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...