AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #1 Skrevet 11. februar 2019 Er ofte fryktelig kåt, men har et problem. Veldig tykke lår, og har vansker under penetrering. Få den liksom ikke skikkelig inn. Noen her med samme problem? Og hvilke sexstillinger er best for sånne som oss? Anonymkode: 5bc68...d4e
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #2 Skrevet 11. februar 2019 Er ganske så tjukk selv men har aldri opplevd problem med å få den helt inn... Regner med dere har prøvd doggy? Anonymkode: a445a...10d 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #3 Skrevet 11. februar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ganske så tjukk selv men har aldri opplevd problem med å få den helt inn... Regner med dere har prøvd doggy? Anonymkode: a445a...10d Takk for respons! Har prøvd doggy, ja. Og det funker best, men synes det er litt uromantisk. Kommer kanskje også litt an på penisen. Anonymkode: 5bc68...d4e
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #4 Skrevet 11. februar 2019 Er du myk? For jeg er temmelig myk, og da er det jo lettere å sprike mye. Yoga er fantastisk for å bli mykere. Anonymkode: a6982...4de 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #5 Skrevet 11. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du myk? For jeg er temmelig myk, og da er det jo lettere å sprike mye. Yoga er fantastisk for å bli mykere. Anonymkode: a6982...4de Er dessverre ikke så veldig myk. Spriker jo en del. Prøvd litt omvendt cowgirl og hjulpet meg med hånden, men da ser vi jo ikke hverandre. I misjonæren kjenner jeg lite. Yoga høres spennende ut, men trodde det mest var psykiske greier. Anonymkode: 5bc68...d4e
Miramira95 Skrevet 11. februar 2019 #6 Skrevet 11. februar 2019 Doggy fungerer best, det er min erfaring 😉 Dessuten er det bare å "leke" seg frem.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #7 Skrevet 11. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dessverre ikke så veldig myk. Spriker jo en del. Prøvd litt omvendt cowgirl og hjulpet meg med hånden, men da ser vi jo ikke hverandre. I misjonæren kjenner jeg lite. Yoga høres spennende ut, men trodde det mest var psykiske greier. Anonymkode: 5bc68...d4e Kjøp en penisforlenger sånn at stakkaren kommer ordentlig til. Selger sånne på kondomeriet eller på sinful.no foreksempel. Med mindre dama er veldig fleksibel når hun er veldig fyldig kan det være vanskelig å komme til ordentlig og man mister mange cm. Anonymkode: 2df9a...13d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #8 Skrevet 11. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ofte fryktelig kåt, men har et problem. Veldig tykke lår, og har vansker under penetrering. Få den liksom ikke skikkelig inn. Noen her med samme problem? Og hvilke sexstillinger er best for sånne som oss? Anonymkode: 5bc68...d4e Hvordan reagerer mannen på at han ikke kommer inn hvis jeg kan spørre, og hva mener du med veldig fyldig? Anonymkode: 2df9a...13d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #9 Skrevet 11. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøp en penisforlenger sånn at stakkaren kommer ordentlig til. Selger sånne på kondomeriet eller på sinful.no foreksempel. Med mindre dama er veldig fleksibel når hun er veldig fyldig kan det være vanskelig å komme til ordentlig og man mister mange cm. Anonymkode: 2df9a...13d Har brukt en strap-on med hull. Men det kjentes unaturlig Anonymkode: 5bc68...d4e
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #10 Skrevet 11. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan reagerer mannen på at han ikke kommer inn hvis jeg kan spørre, og hva mener du med veldig fyldig? Anonymkode: 2df9a...13d Han gir meg det jeg vil med munn og fingre. Men savner jo noe, om du kan tenke deg Anonymkode: 5bc68...d4e
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #11 Skrevet 11. februar 2019 Hvis du er ordentlig «fyldig» er doggy i vanlig stilling nesten umulig selv om utstyret er aldri så stort. Min erfaring med frodige damer er at saksestillingen fungerer best. Anonymkode: 7b081...d55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå