Gå til innhold

Veldig fyldig dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ofte  fryktelig kåt, men har et problem. Veldig tykke lår, og har vansker under penetrering. Få den liksom ikke skikkelig inn. Noen her med samme problem? Og hvilke sexstillinger er best for sånne som oss?

Anonymkode: 5bc68...d4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ganske så tjukk selv men har aldri opplevd problem med å få den helt inn... Regner med dere har prøvd doggy?

Anonymkode: a445a...10d

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ganske så tjukk selv men har aldri opplevd problem med å få den helt inn... Regner med dere har prøvd doggy?

Anonymkode: a445a...10d

Takk for respons! Har prøvd doggy, ja. Og det funker best, men synes det er litt uromantisk. Kommer kanskje også litt an på penisen. 

Skrevet

Er du myk? For jeg er temmelig myk, og da er det jo lettere å sprike mye. Yoga er fantastisk for å bli mykere. 

Anonymkode: a6982...4de

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du myk? For jeg er temmelig myk, og da er det jo lettere å sprike mye. Yoga er fantastisk for å bli mykere. 

Anonymkode: a6982...4de

Er dessverre ikke så veldig myk. Spriker jo en del. Prøvd litt omvendt cowgirl og hjulpet meg med hånden, men da ser vi jo ikke hverandre. I misjonæren kjenner jeg lite. Yoga høres spennende ut, men trodde det mest var psykiske greier.

Skrevet

Doggy fungerer best, det er min erfaring 😉

Dessuten er det bare å "leke" seg frem.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dessverre ikke så veldig myk. Spriker jo en del. Prøvd litt omvendt cowgirl og hjulpet meg med hånden, men da ser vi jo ikke hverandre. I misjonæren kjenner jeg lite. Yoga høres spennende ut, men trodde det mest var psykiske greier.

Kjøp en penisforlenger sånn at stakkaren kommer ordentlig til. Selger sånne på kondomeriet eller på sinful.no foreksempel. Med mindre dama er veldig fleksibel når hun er veldig fyldig kan det være vanskelig å komme til ordentlig og man mister mange cm. 

Anonymkode: 2df9a...13d

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ofte  fryktelig kåt, men har et problem. Veldig tykke lår, og har vansker under penetrering. Få den liksom ikke skikkelig inn. Noen her med samme problem? Og hvilke sexstillinger er best for sånne som oss?

Hvordan reagerer mannen på at han ikke kommer inn hvis jeg kan spørre, og hva mener du med veldig fyldig? 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp en penisforlenger sånn at stakkaren kommer ordentlig til. Selger sånne på kondomeriet eller på sinful.no foreksempel. Med mindre dama er veldig fleksibel når hun er veldig fyldig kan det være vanskelig å komme til ordentlig og man mister mange cm. 

Har brukt en  strap-on  med  hull. Men  det  kjentes  unaturlig 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan reagerer mannen på at han ikke kommer inn hvis jeg kan spørre, og hva mener du med veldig fyldig? 

Han  gir  meg  det jeg  vil  med munn  og  fingre. Men  savner jo noe,  om  du kan tenke deg 

Skrevet

Hvis du er ordentlig «fyldig» er doggy i vanlig stilling nesten umulig selv om utstyret er aldri så stort. Min erfaring med frodige damer er at saksestillingen fungerer best.

Anonymkode: 7b081...d55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...