Gå til innhold

I dusjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi har hatt et morgenknull, tar vi gjerne en dusj sammen.  Problemet er at han alltid får ny, kraftig ereksjon mens vi dusjer. Egentlig et luksusproblem, men tiden er ofte knapp. Andre her inne som kjenner seg igjen? Hvordan ordner dere det?

Anonymkode: 9ae54...ed4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ståpikken faller jo ned igjen så lenge man ikke begynner å stimulere den

Anonymkode: 509f4...df5

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ståpikken faller jo ned igjen så lenge man ikke begynner å stimulere den

Ikke så enkelt her, nei!

Skrevet

Bare fordi man er kåt man jo ikke gjøre noe med det.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så enkelt her, nei!

Hva mener du? Den faller jo ned. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Den faller jo ned. 

Sikkert med tid og stunder, men har ofte så innmari lyst

Skrevet

Hold hardt rundt kuken til hodet blir blålilla....så gir du den en real smekk med flathånda....problem solved! 

Anonymkode: d58c5...1cd

• Liker 1
Skrevet

Menn som blir fort kåte igjen er digg. Eksen min var sånn og det ble ofte en runde til, BJ eller at jeg så på han runke hvis jeg var utmatta. Umettelig mann = hot (inntil en grense, men her var heldigvis den etter to-tre orgasmer).

Anonymkode: 0f0f5...31d

• Liker 5
Skrevet

Slutt å dusj sammen da om det er et problem. Evt slutt med morgenknullet.

Anonymkode: 05bf3...eee

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn som blir fort kåte igjen er digg. Eksen min var sånn og det ble ofte en runde til, BJ eller at jeg så på han runke hvis jeg var utmatta. Umettelig mann = hot (inntil en grense, men her var heldigvis den etter to-tre orgasmer).

Anonymkode: 0f0f5...31d

Godt å høre at en ikke er alene. Den blir alltid knallstiv i dusjen.

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hold hardt rundt kuken til hodet blir blålilla....så gir du den en real smekk med flathånda....problem solved! 

Anonymkode: d58c5...1cd

Huff og nei! Da foretrekker jeg heller å såperunke ham, eller kanskje suge.

• Liker 1
Skrevet

Tidligere alarm om morgenen

Anonymkode: fa461...94a

• Liker 1
Skrevet

Takk  for tips. Luksusproblemet lar seg sikkert fikses. 

Skrevet

Spar knullet til fellesdusjen :P

Anonymkode: 98de7...8ee

Skrevet

Bare fordi man har stå pikk må man ikke runke/ ha sex 😂 det går ned av seg selv..uff er så sykt mange menn som får stå tiss hele tiden skal dem liksom runde på jobb osv. 

Anonymkode: 4a7f1...db4

Skrevet

Jeg har store problemer med å ikke suge ham når han er stiv. Typiske her er når han kommer ned på kjøkkenet om morgenen i joggebukse med den stive pålen. Da klarer ikke jeg å unngå å kose med den. Starter alltid med å slikke og suge ham gjennom buksa, er utrolig deilig. Dusjen vår er for liten for to dessverre, men en blowjob på kjøkkenet blir det nesten daglig før jobb. Han bøir kåt igjen raskt så i helgene kan det bli flere runder hvor jeg suger ham. Elsker å suge ham uten å få noe igjen der og da, da blir jeg ekstra kåt til samleie. 

Anonymkode: 64d0d...335

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har store problemer med å ikke suge ham når han er stiv. Typiske her er når han kommer ned på kjøkkenet om morgenen i joggebukse med den stive pålen. Da klarer ikke jeg å unngå å kose med den. Starter alltid med å slikke og suge ham gjennom buksa, er utrolig deilig. Dusjen vår er for liten for to dessverre, men en blowjob på kjøkkenet blir det nesten daglig før jobb. Han bøir kåt igjen raskt så i helgene kan det bli flere runder hvor jeg suger ham. Elsker å suge ham uten å få noe igjen der og da, da blir jeg ekstra kåt til samleie. 

Anonymkode: 64d0d...335

Deilig det du skriver. Sikkert spennende. Han er godt utstyrt antar jeg. Blir nesten misunnelig. 

Skrevet

I dag gjorde vi det i  dusjen og det smakte 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...