Gå til innhold

Gutt som skal ta neseplastikk, innafor¿

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Gutt 23 her, vurderer virkelig neseplastikk. Jeg ser ganske bra ut ellers, har fine trekk har jeg hørt. Eneste er at jeg kan gjøre nesa mer symmetrisk, men det er ikke et must..

vet ikke hvor vanlig det er blandtngutter å fikse På seg selv¿

skal selvfølgelig ende opp med et naturlig look, umulig å se at en er operert.

Anonymkode: d0d75...ba2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neseplastikk er blant de vanligste operasjonene innen plastisk kirurgi og det er ikke unormalt at noen av de som gjør det er menn. Men generelt så vil jeg ikke oppfordre til å gjøre det, ofte så sitter misnøye ved eget utseende mest i hodet og det finnes ikke et menneske som er symmetrisk. Det ene nesteboret er alltid annerledes enn det andre for eksempel men vi legger ikke merke til sånt på andre mennesker enn oss selv som vi står å studerer i speilet. Det er sikkert ingn som legger merke til at nesa di er så usymmetrisk som du syns og usymmetri er det som setter særpreg på oss. For eksempel hvor mange jenter du syns har søtt særpreg har skjevt smil? Ikke sant :) 

Det er risiko med operasjon også skal du huske på og dyrt ikke bare med den første operasjon men neste også om du ikke blir fornøyd eller om det skjer noe som gjør at du må operere igjen i fremtiden så du får vurdere om det er verdt det og så nødvendig som du tenker nå. Jeg tenker at det er det nok ikke 

Anonymkode: 09f0c...78c

Skrevet

Deg igjen. Dette sykelige oppmerksomhetsbehovet begynner å bli drøyt.

• Liker 2
Skrevet

Kjære deg, ikke gjør det! 

Husker jeg ved et uhell  var innom programmet exreme makeover for en tid tilbake der en vakker gutt skulle fixe på nesa, han var jo så vakker som han var- ble direkte kjedelig etterpå. 

Du er unik som du er!

Anonymkode: 68697...f7a

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Vet ikke hvem du referer til .... 😅

Aldri postet noe her før nå.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvem du referer til .... 😅

Aldri postet noe her før nå.

Alle har jo modell looked for tiden. Reality programmene idag,

hvis jeg har muligheten. Hvorfor ikke.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nesten alle som tar en plastisk operasjon ønsker at det skal se naturlig ut og at man ikke skal se at den er operert. Men det kan man selvsagt ikke garantere på forhånd. Det er en sjanse man tar😉 Selv om neseplastikk er veldig vanlig, så har man ingen garantier. 

Og de som kjenner deg vil jo se det...

Anonymkode: 31492...a7c

Skrevet

Jeg ser alltid når nesen har blitt operert på folk. Mange tror de får en nese som ser så naturlig ut. Jeg har ikke noe i mot det. Folk må gjøre som de vel. Men jeg ser alltid når en nese er operert. Er så lett å skille mellom naturlig nese og operert nese uansett hvor mye de prøver å få det til å se ugjort ut. 

Sånn at du vet det. 

Anonymkode: 11954...327

Skrevet
9 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Hva faen?  Snakker DU om????????!

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Vedkommende lager utallige tråder, som alle går på hva jenter synes om gutter som gjør veldig feminine ting. Formuleringene er alltid lik med samme tegnsetting og tematikk.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo ikke meg ... kan noen ta bort disse innleggene ....

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Gutt 23 her, vurderer virkelig neseplastikk. Jeg ser ganske bra ut ellers, har fine trekk har jeg hørt. Eneste er at jeg kan gjøre nesa mer symmetrisk, men det er ikke et must..

Det vet du ikke før etter gjennomført inngrep. 

I tillegg tror jeg ikke et fnugg på at det blir et naturlig resultat når du åpenbart er ute etter perfeksjonisme. 

Anonymkode: 61d79...c91

Skrevet (endret)

Jeg har hørt at det ikke er noen garanti for at nesen blir symmetrisk etter operasjonen. Det er lettere å operere en nese som er for stor eller krum enn en nese som er usymmetrisk eller skjev. Om nesen blir symmetrisk etterpå kommer an på hvordan kroppen leges etter operasjonen.

Men ja, om det er noe man er veldig misfornøyd med, synes jeg det er innafor å gjlre noe med det, uansett kjønn. Å justere små "feil" for å bli "perfekt", har jeg ikje helt sabsen for. Og ser ikke på det som særlig "mandig". Men det er selvsagt opp til hver enkelt. 

Endret av Thyra
Skrevet

Nei, Men når du ser han kjekke gutten, kan du ikke vite om han har vært ‘lite mandig’.

men du faller likevel for symmetrien i ansiktet ..

Anonymkode: 08676...7d9

Skrevet
12 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Vedkommende lager utallige tråder, som alle går på hva jenter synes om gutter som gjør veldig feminine ting. Formuleringene er alltid lik med samme tegnsetting og tematikk.

Kilde? Har ikke sett det! UANSETT HVA ER GALT MED DET?  Faens til manneundertrykking du driver med, det er selvfølgelig like velkomment for menn å spørre etter kosmetiske råd her inne som kvinner! 

Skrevet
På 11.2.2019 den 2.11, AnonymBruker skrev:

Hei.

Ikke gjør det. Hørte av en plastisk kirurg som gjør alt annet enn neseoperasjoner. Nesetippen er av brusk og den kan etterhvert ”leve sitt eget liv”.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...