Gjest Tenåring Skrevet 11. april 2005 #1 Skrevet 11. april 2005 Leste VG-nett og så denne "nyheten" http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=273348 Har ikke noe forhold til narkotika jeg, meen jeg har flere venner som har hysteriske foreldre med omfattende pustetesting når de kommer hjem i helgene og nå dette kan ikke si annet enn at jeg synes synd på enkelte etter dette blir inført og misbrukt i mange hjem.. Noen HAR behov men altformange foreldre vil bruke dette som et stort punktum i det som kalles tillit til sine egene.. Kansje det like så godt kan komme et apperat som vi får stukket oppi... ja du vet.. for å ta prøver om vi har hatt sex også :evil: Heldigvis stoler mamma og pappa på meg.
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #2 Skrevet 11. april 2005 Det er bra, tenåring. Ikke misbruk den tilliten!
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #3 Skrevet 11. april 2005 nei, uansett så stoler man på barna til det motsatte er bevist. men bryter barna reglene i hjemmet så svekkes tilliten. uansett så syns jeg ikke at foreldre skal bruke slike tester på barna sine, da svekkes også tilliten barnet/tenåringen har til foreldrene. og noen foreldre tror kanskje det er det beste for barnet sitt å sjekke barnet på denne måten, men jeg ville heller at tenåringen min skulle fortalt hva hun hadde gjort, og da hadde jeg stolt på det hun hadde sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå