Gå til innhold

Er du lykkelig?

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilke diagnoser?

Anonymkode: 78248...4f5

Slike som tilsier at mesteparten av livet mitt kommer til å involvere smerter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen dager er jeg lykkelig, andre ikke. Men er stort sett klar over at jeg har ingen store problemer.

Det rådet jeg skulle ønske jeg skjønte når jeg bar barn er : At jeg er god nok, og faktisk ganske ok :) 

Anonymkode: 4b00e...962

Skrevet
15 minutter siden, Katten.2.0 said:

Slike som tilsier at mesteparten av livet mitt kommer til å involvere smerter.

Dakkars.

Du har min oppriktige sympati.

Skrevet

Jeg velger å bidra med en låt av Tre Små Kinesere som omhandler nettopp dette. :) 

Skrevet (endret)

I det store og det hele er jeg lykkelig. Livet går opp og ned. Det må man regne med.

Godt råd som er godt å vite:

Hver situasjon i livet er midlertidig. Så når det er godt, så husk og nyt det til det fulle, og når livet ikke er godt, så vit at det går over og bedre tid vil komme.

Endret av exictence
  • Liker 1
Skrevet

Ikke akkurat lykkelig hele tiden, men tilfreds.

Råd jeg ville gitt meg selv: ikke vær redd for å ta sjanser, ikke vær redd for å prøve nye ting selv om det føles ubehagelig. Jeg burde forstått at man angrer mer på det man ikke har turt gjøre, enn på det man ikke gjorde. 

Anonymkode: 71c0a...894

Skrevet

Nei. 

Og merk at om noen svarer nei her, så er ikke det det samme som at de er dypt ulykkelige. Mange har det "greit" hverken mer eller mindre, eller "overlevbart". Og hvilke forventninger har man til livet og til lykke? Å være lykkelig betyr neppe å være konstant euforisk. 

Råd til meg selv: vgs hadde nok vært lurt. Og oppstart av psykiatrisk behandling mye før den tid. Ting ordner seg ikke ved å late som om de ikke finnes. 

Anonymkode: a0b6e...758

• Liker 1
Skrevet

nei, finnes ikke lykkelig i det hele tatt.. veldig ensom og vet ikke helt hvordan jeg skal løse disse problemene.. venner er det manko på, eneste som holder meg oppe er mitt barn som trenger meg, men ellers så er livet bånn!

Anonymkode: 53ce2...623

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...