Gullelefant Skrevet 10. februar 2019 #1 Skrevet 10. februar 2019 Har 3.9 i snitt og ønsker å studere i Oslo, Drammen, Hønefoss område. Interesse spekteret er stort 😁
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #2 Skrevet 10. februar 2019 Er du så giddaløs? Er ikke verre enn å gå inn på samordna opptak å plotte inn snittet ditt, så får du opp alle muligheter. Litt vanskelig for oss her å skulle gjette oss til hva du interesserer deg for. Anonymkode: c082e...56c 2
Gullelefant Skrevet 10. februar 2019 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du så giddaløs? Er ikke verre enn å gå inn på samordna opptak å plotte inn snittet ditt, så får du opp alle muligheter. Litt vanskelig for oss her å skulle gjette oss til hva du interesserer deg for. Anonymkode: c082e...56c Er flere hundre studieretninger, så tenkte kanskje jeg skulle høre litt her også 😁
Gullelefant Skrevet 10. februar 2019 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2019 Akkurat nå, Gullelefant skrev: Er flere hundre studieretninger, så tenkte kanskje jeg skulle høre litt her også 😁 Skrev også at interesse spekteret er stort
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #5 Skrevet 10. februar 2019 1 minutt siden, Gullelefant skrev: Er flere hundre studieretninger, så tenkte kanskje jeg skulle høre litt her også 😁 1 minutt siden, Gullelefant skrev: Skrev også at interesse spekteret er stort Med tanke på at du kun legger snittet ditt til grunn vil du jo få akkurat de samme svarene som du får ved å plotte det inn på SO sine sider. Anonymkode: cd994...549 1
Gullelefant Skrevet 10. februar 2019 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Med tanke på at du kun legger snittet ditt til grunn vil du jo få akkurat de samme svarene som du får ved å plotte det inn på SO sine sider. Anonymkode: cd994...549 Hvordan får jeg lagt inn det på SO?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #7 Skrevet 10. februar 2019 Du kan jo studere noe innenfor et hvert fagfelt med snittet ditt.. Er svært få studier som virkelig krever høyt snitt, så lenge du er litt mobil.... Anonymkode: 542b1...ecc
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #8 Skrevet 16. februar 2019 Gå inn på karakterkalkukalatoren på utdanning.no, legg inn karakterene dine så kommer alle aktuelle studier opp. Anonymkode: 0d3ff...6cd
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #9 Skrevet 16. februar 2019 På 10.2.2019 den 23.08, AnonymBruker skrev: Er du så giddaløs? Er ikke verre enn å gå inn på samordna opptak å plotte inn snittet ditt, så får du opp alle muligheter. Litt vanskelig for oss her å skulle gjette oss til hva du interesserer deg for. Anonymkode: c082e...56c Skjerp deg !! Ikke vær så frekk da !! Anonymkode: 6c257...b3e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå