Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3.9 i snitt og ønsker å studere i Oslo,  Drammen, Hønefoss område. Interesse spekteret er stort 😁

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du så giddaløs? Er ikke verre enn å gå inn på samordna opptak å plotte inn snittet ditt, så får du opp alle muligheter. Litt vanskelig for oss her å skulle gjette oss til hva du interesserer deg for.

Anonymkode: c082e...56c

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du så giddaløs? Er ikke verre enn å gå inn på samordna opptak å plotte inn snittet ditt, så får du opp alle muligheter. Litt vanskelig for oss her å skulle gjette oss til hva du interesserer deg for.

Er flere hundre studieretninger,  så tenkte kanskje jeg skulle høre litt her også 😁 

Skrevet
Akkurat nå, Gullelefant skrev:

Er flere hundre studieretninger,  så tenkte kanskje jeg skulle høre litt her også 😁 

Skrev også at interesse spekteret er stort 

Skrevet
1 minutt siden, Gullelefant skrev:

1 minutt siden, Gullelefant skrev:

Skrev også at interesse spekteret er stort 

Med tanke på at du kun legger snittet ditt til grunn vil du jo få akkurat de samme svarene som du får ved å plotte det inn på SO sine sider. 

Anonymkode: cd994...549

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Med tanke på at du kun legger snittet ditt til grunn vil du jo få akkurat de samme svarene som du får ved å plotte det inn på SO sine sider. 

Anonymkode: cd994...549

Hvordan får jeg lagt inn det på SO? 

Skrevet

Du kan jo studere noe innenfor et hvert fagfelt med snittet ditt.. Er svært få studier som virkelig krever høyt snitt, så lenge du er litt mobil....

Anonymkode: 542b1...ecc

Skrevet

Gå inn på karakterkalkukalatoren på utdanning.no, legg inn karakterene dine så kommer alle aktuelle studier opp.

Anonymkode: 0d3ff...6cd

Skrevet
På 10.2.2019 den 23.08, AnonymBruker skrev:

Skjerp deg !! Ikke vær så frekk da !! 

Anonymkode: 6c257...b3e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...