Gå til innhold

Ønsker de fleste som er i forhold å ha sex med andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømmer konstant om å ha sex med andre damer eller blir kåt av andre damer. Det forholdet jeg har nå har vart i 8 år og dette har vært siden begynnelsen. Er dette vanlig?

Kommer ikke til å være utro, det har jeg ikke evne til pg av sympatien. Og er samtidig for lat og hadde aldrig i havet orket drama. Orker ikke en gang tanken på styret rundt det å være utro. Sånn da har jeg fått den ut. Er vel slike saker dette forumet handler om.

Anonymkode: 68c02...e16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert mer normalt enn vi hører om. Ikke alle er på kvinneguiden. Og bra holdninger til kona di tross alt. Ville ikke fortalt henne det. Men... Har du tenkt på dette?

Hvor mange forskjellige damer er egentlig kona di?

Anonymkode: b9ee8...5ab

• Liker 3
Skrevet

Nei 

Anonymkode: 2d4f8...727

Skrevet

Vet ikke hvordan det er for folk flest, men jeg har det ikke sånn ihvertfall, jeg er ikke fristet av andre menn og fantaserer aldri om andre enn mannen min. Vært sammen i 8 år. 

Anonymkode: 0ac75...04c

• Liker 3
Skrevet

Det et stor forskjell på å fantasere om sex med andre og ønske å kunne ha sex med andre for min del.

• Liker 7
Skrevet

Nei. Aldri. Hadde ikke ønsket å være i et forhold m mannen min lenger om jeg begynte å fantasere om andre. 

Anonymkode: 2e003...4cd

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde samme mann i 25 år og drømte aldri om andre menn.

• Liker 3
Skrevet

Nei, da hadde jeg nok ikke vært i forhold.

Anonymkode: 1c94d...061

• Liker 1
Skrevet

Blir litt uvel av tanken på sex med andre enn kjæresten min. Sammen 4 år, kvinne 26. 

Anonymkode: 9e9de...468

• Liker 4
Skrevet

Fantaserer litt om en fyr jeg har litt «unfinished business» med, i blant.(heldigvis så bor han i USA så det kommer aldri til å skje + jeg ville aldri vært utro.)

Jeg har vært med typen min i 1 år nå og har det veldig bra. Og han er «the one».  Men det må da være lov å ha fantasier om folk man har møtt tidligere?😏 

Anonymkode: 7dd59...de0

• Liker 1
Skrevet

Nei, ønsker ikke å ha eller fantaserer ikke om seg med andre menn. Vi har vært kjærester i 17 år.

Anonymkode: 0c83b...dd9

• Liker 1
Skrevet

Fantaserer om mange andre, med ønsker ikke å ha sex med dem.

Anonymkode: dd3f2...ce2

• Liker 2
Skrevet

De aller, aller fleste har jo fantasier, men derfra til å gjøre det i virkeligheten er stor. Damen din hsr kanskje fanrasier hun også, men det har jo ingenting med kjærlighet å gjøre. Så helt normalt :)

Anonymkode: 16350...4a0

• Liker 1
Skrevet

Tror vi må skille mellom ønske og fantasi. Man kan fantasere uten å egentlig ønske det. Jeg tror det er vanligere å fantasere om andre enn vi liker å tro.

• Liker 4
Skrevet

Vi kan ikke styre hva vi tenker og fantaserer om. Det er ihvertfall ikke sunt i lengden å trykke ned og skambelegge egne tanker, da får man det bare helt elendig som person. Det er mange som vil si at man ikke fantaserer om andre enn partner, men det tror jeg rett og slett ikke på. Hvem har vel ikke hatt en drøm om noen andre? Hvem har vel ikke fantasert om en kjendis eller 2? 

Og slik vil det alltid bli: min tanke er fri. 

Anonymkode: 419e4...511

• Liker 6
Skrevet

Nei, da hadde jeg ikke vært i et forhold men heller gått for flere partnere. Eventuelt vært i et forhold der begge er enige om at det er fritt fram. Du kan jo foreslå det siste for partneren din. 

Anonymkode: 24654...b3a

Skrevet

Nei, men jeg er kvinne. Jeg drømmer at kjæresten har det :) 

Anonymkode: 940ca...b4e

• Liker 2
Skrevet

Jeg har alltid ønsket det igrunn, og opplevd det og kost meg med det. Men plutselig en dag ville jeg ikke mer. Nå er det kun monogamt og vi prøver å finne ut av ting. Jeg kjenner jo innimellom at jeg savner de jeg traff og følelsen av å treffe andre, samtidig som jeg de to siste treffene hadde en dårlig følelse etterpå. Ikke fordi jeg hadde hatt sex med andre, vært heldig og alltid hatt gode opplevelser, menn som respekterer meg. Jeg aner ikke helt hva som endret seg så brått, men jeg prøver å finne ut av det....

Skrevet

Ja...fordi han har vært lenge impotent, men har ikke gjort noe enda..sliter med å takle dette..men jeg er EM person som hater utroskap, så jeg er trofast og deppa..

Anonymkode: 335fc...04f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...