Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest skjønna
Skrevet

Hvordan utføres en proffesjonell massasje?

Tar de hardt eller ømt på deg?

evt virke middler bruker de ved siden av?

Hvem er best at Massør/fysioterapaut ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kraftige saker skal jeg si deg. De tar ganske hardt altså. Du kjenner at du har vondt for å si det sånn. Det er litt som trening, du har gjerne litt vondt i noen dager...

Jeg var skikkelig stiv, så stiv at det ikke var mulig å komme i dybden på normalt vis. Derfor brukte massøren kopping på meg. Da ser du mishandla ut etterpå, men det funker! Og så bruker de olje selvfølgelig.

Min massør sa at massør var bedre enn fysioterapeut, fordi hun fikk gjort mer på like mye tid. I lengden var det visst mer lønnsomt i alle fall.

Jeg anbefaler massør.

Skrevet

Det kommer helt ann på hva slags massasje du bestiller.Aromamassasje er en lett form hvor det er oljene som virker, og det masseres med lette strykninger.

Klassisk massasje er dypere og hardere massasje hvor du får løst opp i stive muskler. Denne kan du bli litt støl av, men er utrolig deilig hvis man er litt stiv.

Finnes også mange flere typer massasje,men disse er de vanligste.

Mange fysioterapeuter går mer og mer bort fra å massere, og mer til elektriske apparater. Så vil helt klart anbefale massør hvis det er massasje du er ute etter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...