Gå til innhold

Hundens sove-og oppholdssted

Anbefalte innlegg

Gjest Mocchhaa
Skrevet

DVår sover som regel i sengen, og har hele leiligheten for seg selv når hun er alene. Det er som regel ikke ett problem så lenge søplebøtta eller mat ikke er tilgjengelig.

Man kan fint sperre av ett område for hunden, men den skal ha stor nokk plass og (etter min mening) ikke stå i bur. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 11.2.2019 den 18.35, AnonymBruker skrev:

Dere som sier at dere lar hunden gå over hele huset når den er alene, tid begynte dere med det? Har en ubghund på 1år, som fortsatt må være i gangen når vi er vekk. Ellers tygger og leker han med alt han ikke burde. (Det er hundevennlig og barnevennlig, men han finner på masse sprell) men vi kan jo øve på mer tilgang til huset. 

Anonymkode: 4f298...b9f

Jeg har latt hunden få fri tilgang til hele huset siden hun var valp. Men nå var denne hunden en veldig grei og snill valp da, som aldri fant på noe fantestreker og ødela ingenting. Var litt heldig der. Jeg la leker til henne på gulvet som hun kunne tygge på om lysten til å gnage på noe kom over henne, men jeg vet ikke om hun brukte dem noe særlig når vi ikke var hjemme.

Hadde hunden spist på alt og ødelagt alt mulig av ting, måtte jeg jo hatt noen restriksjoner, som f.eks. å ha hunden i gangen (men da fjerne alle skoene først, sette de inn i et lukket skap eller noe)

Har hatt to hunder av samme rase, og begge var snille og ødela aldri noe. Eller, hannhunden tok en Crocs sko en gang og bet av en bitteliten bit da han var valp. Det var det hele 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...