Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever at med jevne og ujevne mellomrom er det en mann som sender meg både blomster, sjokolade og div. smågaver. Jeg prøver å si at det ikke blir oss, så holder han opp en stund, før det skjer igjen. Har andre opplevd lignende, og hvordan få han da til å forstå at det ikke kan bli oss uansett hva han ønsker?

Anonymkode: 1e223...76b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri opplevd det fra fremmede men tenker at det beste vil være å ignorere han og gavene , ikke gi han noe tegn på at du har fått dem for all kontakt og oppmerksomhet kan nok trigge han til å prøve hardere siden du gir han en form for respons. Om det er en du har på sosiale medier så blokker og slett han derfra også , eller dra en hvit løgn å si at du har fått kjæreste og han er fly forbanna på han så han må slutte før han får juling , du kan også få en kompis av deg til å ringe /skrive til han å utgi seg for å være kjæresten din 

Anonymkode: f51ab...076

Skrevet

Jeg hadde selvsagt blitt både smigret og glad for oppmerksomheten, men om jeg ikke var interessert i han, så ville jeg gitt sagt tydelig fra at dette ikke fører noen vei for min del og jeg ville nødig såre han unødvendig. Hadde bare fått dårlig oppmerksomhet også om det var fra en som jeg ikke var interessert i, og jeg ville selvsagt gitt klart svar om at jeg ikke var interessert for at han ikke trodde motsatt.

Skrevet

Jeg hadde sagt tusen takk og tatt imot første gangen. Sagt at det var utrolig hyggelig gjort av ham. Dessverre er ikke jeg noe interessert i deg, og det kan aldri bli oss. 

Neste gang han hadde sendt noe, hadde jeg sagt at jeg dessverre ikke vil ta imot. Dette føles helt feil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...